Date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Ej, man skal da finde ud af om det også er noget der....kedeligt at vente og så han er den mest kedelige i sengen som man slet ikke tænder på....sex først og så kan man mærke om det kunne blive til noget,,,,
Knus...

haha.. eva du er for sjov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha.. eva du er for sjov

Men det ville da være skrækkeligt, hvis man ventede og ventede og så det viser sig manden har en lille fesen diller....

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Men det ville da være skrækkeligt, hvis man ventede og ventede og så det viser sig manden har en lille fesen diller....

haha... nej, det er bare om at gennemskue det for det kommer saa vidt..hehe

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha... nej, det er bare om at gennemskue det for det kommer saa vidt..hehe

Nåhr....du laver snigeren-griner-

Anmeld

24. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Nåhr....du laver snigeren-griner-

haha.. jaa, vil helst aldrig staa i en situation der er ohh, svaer at komme ud af

Anmeld

24. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
ha ha ha, hvor er I altså sjove...

Vil da give Eva ret i, at det er vigtigt at sex fungerer, men synes alligevel at den første gang bliver mere speciel hvis man venter til man lærer hinanden lidt bedre at kende først. Og så tror jeg også at det bliver bedre og knap så kikset.

Har aldrig prøvet at være rigtig glad for en og så at sex ikke fungerede. For hvis man vil hinanden og man er tryg ved hinanden, så tør man vel også sige hvad det er man vil have.
Elsker også den første tid i et forhold hvor man langsomt gr længere og længere... spændingen er fantastisk. Og det vil jeg ikke ødelægge ved at have sex for hurtigt, for den første tid får man aldrig igen.

Men nu må vi jo lige først se om han overhovedet er interesseret...

Ha´ en god dag.

Rikke.

Anmeld

24. november 2008

Mathilde

Ih hvor er det spændende og dejligt at daten gik godt!

Held og lykke med kærligheden og hold os endelig opdateret

Kram fra Mathilde

Anmeld

24. november 2008

Honningblomst

Rikke skriver:

ha ha ha, hvor er I altså sjove...

Vil da give Eva ret i, at det er vigtigt at sex fungerer, men synes alligevel at den første gang bliver mere speciel hvis man venter til man lærer hinanden lidt bedre at kende først. Og så tror jeg også at det bliver bedre og knap så kikset.

Har aldrig prøvet at være rigtig glad for en og så at sex ikke fungerede. For hvis man vil hinanden og man er tryg ved hinanden, så tør man vel også sige hvad det er man vil have.
Elsker også den første tid i et forhold hvor man langsomt gr længere og længere... spændingen er fantastisk. Og det vil jeg ikke ødelægge ved at have sex for hurtigt, for den første tid får man aldrig igen.

Men nu må vi jo lige først se om han overhovedet er interesseret...

Ha´ en god dag.

Rikke.

Selvfølgelig er han det....det er jeg sikker på.
Og ho, du har da ret....men på den anden side synes jeg heller ikke man SKAL vente hvis man nu har lyst..men det er er vel heller ingen der gør.
Håber du får en masse dejlige møder med ham og han er lige ræcis ham der skal gøre dig lykkelig...
Stort kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.