Blødning når man er 2 måneder henne? Vagtlæge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

heisamig

Hvad dælen gør man hvis man begynder at bløde når kl er ti min i 5 en fredag eftermiddag og man er cirka 2 måneder henne? Man skal søge læge ikke sandt? Min veninde har lige skrevet til mig at hun har opdaget hun har blødt lidt, men hun kan vel ikke få fat i sin almindelige læge.. Vagtlæge? Skadestue?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

th

heisamig skriver:

Hvad dælen gør man hvis man begynder at bløde når kl er ti min i 5 en fredag eftermiddag og man er cirka 2 måneder henne? Man skal søge læge ikke sandt? Min veninde har lige skrevet til mig at hun har opdaget hun har blødt lidt, men hun kan vel ikke få fat i sin almindelige læge.. Vagtlæge? Skadestue?

ville kontakte vagtlægen..

Anmeld

3. juni 2011

anynom

Det kommer vel an på om hun også har ondt?

Anmeld

3. juni 2011

heisamig

DEJLIGT med så hurtige svar og skønne hjælpsomme kvinder... Tak...! Hun har ikke ondt siger hun - dette er vel et godt tegn???

Anmeld

3. juni 2011

sandorff

heisamig skriver:

DEJLIGT med så hurtige svar og skønne hjælpsomme kvinder... Tak...! Hun har ikke ondt siger hun - dette er vel et godt tegn???

jeg blødte lidt i uge 14 - hvilket jeg fik afvide var meget normalt...

Anmeld

3. juni 2011

anynom

Så vidt jeg ved er det "normalt" at bløde i den periode hvor man normalt har sin mens - dvs 4, 8 og 12 uger (derefter burde det ikke ske). Selvom det kan være svært, ville jeg nok vente med at ringe til vagtlægen når det ikke gør ondt.

Anmeld

3. juni 2011

KWL

Jeg ville helt klar ringe til vagtlægen. Bare for at være sikker...

Anmeld

3. juni 2011

fønix

heisamig skriver:

De kan godt være nogen stride bananer ved vagtlægen!! jeg blødte rigtig tit de første 3 måneder og det er ikke normalt men almindeligt og så længe det IKKE gør ondt er det ikke et tegn på abort.. men det kan være mange ting, synes hun skal se tiden an og ringe til vagtlægen hvis hun får det mindste smule smerte men hun skal være forberedt på de kan være sure ved vagtlægen!

Anmeld

3. juni 2011

salix

RING TIL VAGTLÆGEN jeg blødte uden smerter ved 2 af mine aborter... så kom afsted og hold evt. på en trykheds scanning

Anmeld

3. juni 2011

heisamig

Tusind tak for alle jeres svar - vi ringer helt klart til vagtlægen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.