Hurtig hjælp søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

FruHolm <3

Jennifer skriver:

okay og det har i og han det fint nok med ? vil nu helst holde øje med hvad han sidder og laver.. og så er det også lettere at "snakke" med ham

ja, han synes det er hyggeligt og han griner når andre børn kommer hen og snakker til ham i mange klavogne er der et stykke på toppen man kan åbne så man kan se ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mikkel's mor <3

stella skriver:

er den købt som ny

Ja vi er lige kommet hjem med den, den er godt nok købt i bilka da det var et super tilbud..

Anmeld

3. juni 2011

Mikkel's mor <3

MinBabyOscar <3 skriver:

ja, han synes det er hyggeligt og han griner når andre børn kommer hen og snakker til ham i mange klavogne er der et stykke på toppen man kan åbne så man kan se ned

Ja det er rigtig nok, men tænker mere på øjenkontakt.. osv

Anmeld

3. juni 2011

FruHolm <3

Jennifer skriver:

Ja det er rigtig nok, men tænker mere på øjenkontakt.. osv

han har mere travlt med at ville lege og se det hele min vi sidder da ved bænke og på caféer hvor han vender mod os, og der sidder han og kigger og pludrer til os det påvirker ham ikk

Anmeld

3. juni 2011

Mikkel's mor <3

stella skriver:

er der ikke vendbar styr på

haha har fundet ud af det.. tark..

Anmeld

3. juni 2011

mortilflere

Jennifer skriver:

Nej ikke ifølge sp'en det er noget med at de får for mange indtryk på engang.. og så er de åbenbart ikke lige så trygge da de ikke kan se mor eller far..

Nu har jeg et ekstrem sencitivt barn , og det er sg et fedt om hun vender den ene eller anden vej

Ingen af mine andre 3 har endnu haft brug for hjerne vrider af at sidde fremad jeg har aldrig før hørt om problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.