Hjælp: Påsætning af figurer (MMF)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Sakris

Håber der lige hurtigt er nogle af jer kagepiger der kan hjælpe mig.

Jeg er ved at lave pynt til min svigerindes bryllupskage. Men hvordan hulen sætter jeg dem fast?

Kan det passe jeg kan mindes at man skal bruge æggehvide... ? eller???

Vi har købt mmf'en færdig, og på den pakke står der vand. Det kan jeg huske fra en af mine første kageforsøg ikke var en særlig stor succes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Sakris skriver:

Håber der lige hurtigt er nogle af jer kagepiger der kan hjælpe mig.

Jeg er ved at lave pynt til min svigerindes bryllupskage. Men hvordan hulen sætter jeg dem fast?

Kan det passe jeg kan mindes at man skal bruge æggehvide... ? eller???

Vi har købt mmf'en færdig, og på den pakke står der vand. Det kan jeg huske fra en af mine første kageforsøg ikke var en særlig stor succes.

Jeg plejer bare at bruge vand! Hvis det er nogle lidt større eller tiunge ting, så briger jeg past. æggehvider!!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. juni 2011

roenlund

Jeg bruger bare lidt vand og så holder man lige lidtog så sidder det... Hvad er det du skal "lime"på???

Anmeld

3. juni 2011

Sakris

Tilmeldt skriver:

Jeg plejer bare at bruge vand! Hvis det er nogle lidt større eller tiunge ting, så briger jeg past. æggehvider!!

Stine og Lisa.

Tak. Tror jeg må prøve æggehvider. Er så bange for det går galt med vand. Skal det piskes, eller bare bruges som det er?

Anmeld

3. juni 2011

Sakris

roenlund skriver:

Jeg bruger bare lidt vand og så holder man lige lidtog så sidder det... Hvad er det du skal "lime"på???

Prøvede med vand til vores dåbskage, og det var bestemt ingen succes. Alle roserne er tørre nu, så de "reagere" ikke rigtig på en smule vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.