? vdr. delvis friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

D.B.L

Hej alle,

Jeg starter på en HGV her til august. I den forbindelse tænker jeg at vi burde være berettiget til delvis friplads på mine ungers institutionspladser??

Jeg er gift med ungernes far, og han arbejder fuldtid.

Men har kunne google min frem til at vi egentlig i 2011 har allerede har tjent over det man må (altså de 400.000 ca som loftet ligger på). Betyder det at vi faktisk resten af året skal betale fuld institutionspladser? eller hvordan regnes det ud? 

Synes godt nok der er meget dedektivarbejde og puslespilsarbejde når man skal læse vide!!!!!!!!

Men håber der sidder en klog "kone" blandt os 

På forhånd tak Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Valle81

D.B.L skriver:

Hej alle,

Jeg starter på en HGV her til august. I den forbindelse tænker jeg at vi burde være berettiget til delvis friplads på mine ungers institutionspladser??

Men har kunne google min frem til at vi egentlig i 2011 har allerede har tjent over det man må (altså de 400.000 ca som loftet ligger på). Betyder det at vi faktisk resten af året skal betale fuld institutionspladser? eller hvordan regnes det ud? 

Synes godt nok der er meget dedektivarbejde og puslespilsarbejde når man skal læse vide!!!!!!!!

På forhånd tak Ditte

Det bliver beregnet på årsbasis - så i vil ikke kunne få i år:0(

Desværre

Anmeld

3. juni 2011

D.B.L

Valle81 skriver:

Det bliver beregnet på årsbasis - så i vil ikke kunne få i år:0(

Desværre

Ej noget p****l***!!!!!

Men tak for svar  

Anmeld

3. juni 2011

Valle81

D.B.L skriver:

Hej alle,

På forhånd tak Ditte

Ja det er da bare for øv:0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.