Ang mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Barbamama

Kan man farve det med almindelig frugtfarve??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Kan man farve det med almindelig frugtfarve??

halløj...

ja det kan du sagtens.... men du skal putte det i til at begynde med, ellers kan det godt blive klistret

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

halløj...

ja det kan du sagtens.... men du skal putte det i til at begynde med, ellers kan det godt blive klistret

altså inden jeg smelter dem eller hvordan??

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

altså inden jeg smelter dem eller hvordan??

bare når de er smeltet:0)  hvilken farve er det og hvor kraftig skal den være? for det kan godt være problematisk at få farven til at være kraftig nok... evt skal du bruge lidt mere flormelis til sidst

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

bare når de er smeltet:0)  hvilken farve er det og hvor kraftig skal den være? for det kan godt være problematisk at få farven til at være kraftig nok... evt skal du bruge lidt mere flormelis til sidst

grøn til en fodboldbane. Bare lige for at få det skåret ud i pap så skal farven i når jeg tager det ud af microovnen??

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

grøn til en fodboldbane. Bare lige for at få det skåret ud i pap så skal farven i når jeg tager det ud af microovnen??

yes my dear:0)

laver du den idag?

Anmeld

3. juni 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

anyways.... jeg er syyyyyg og hjemme.... så hvis du får brug for en livline smsér eller ringer du bare

Anmeld

3. juni 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

anyways.... jeg er syyyyyg og hjemme.... så hvis du får brug for en livline smsér eller ringer du bare

Ha ha ha fedt!!! Tak Karina!!! Ja jeg laver den i dag og skal bruge det i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.