Jeg har tabt håret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

MissGeoh

Ayasmor skriver:

altså det positive er at du altid kan farve det mørkt igen hvis du ikke synes om det..

Ja det er rigtig.. Men jeg er bare bange for det bliver totalt tis gult..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

CamillaValby

MissGeoh skriver:

Orv, sådan nogen kunne jeg da godt bruge.. Jeg har meget tyndt hår.. Så det kunne da være vildt at prøve at have tykt hår..

Hihi. Det er vist noget natur noget.

Men kan da prøve at finde ud af hvad de hedder

Anmeld

3. juni 2011

MissGeoh

CamillaValby skriver:

Hihi. Det er vist noget natur noget.

Men kan da prøve at finde ud af hvad de hedder

Jaa, men er det ikke bare at købe silika, eller hvad det nu hedder.. Det er vist til hud, hår og negle.. ?

Anmeld

3. juni 2011

Ayasmor

MissGeoh skriver:

Ja det er rigtig.. Men jeg er bare bange for det bliver totalt tis gult..

Det kan jeg nu også godt følge dig i.. Hehe.. har selv haft afbleget mit hår som af natur er helt sort, og jeg lignede en der var blevet tisset i hovedbunden.. (dum teenageflip tror jeg).. men det kommer vel alt sammen an på om hvilke nyancer du normalt har i dit hår?? Er lidt grøn på det område..

Anmeld

3. juni 2011

CamillaValby

MissGeoh skriver:

Jaa, men er det ikke bare at købe silika, eller hvad det nu hedder.. Det er vist til hud, hår og negle.. ?

Haha det lyder faktisk som det, dét var også til negle osv.

Men kender to der har taget det og det har gjort begges hår tykkere, også hjalp det også på længden.

Anmeld

3. juni 2011

MissGeoh

CamillaValby skriver:

Haha det lyder faktisk som det, dét var også til negle osv.

Men kender to der har taget det og det har gjort begges hår tykkere, også hjalp det også på længden.

Okay, det kunne da være jeg skulle prøve det..

Anmeld

3. juni 2011

MissGeoh

Ayasmor skriver:

Det kan jeg nu også godt følge dig i.. Hehe.. har selv haft afbleget mit hår som af natur er helt sort, og jeg lignede en der var blevet tisset i hovedbunden.. (dum teenageflip tror jeg).. men det kommer vel alt sammen an på om hvilke nyancer du normalt har i dit hår?? Er lidt grøn på det område..

Ååhh nej..

Jeg har også gjort det mange gange, og så kort tid efter så har jeg farvet det mørkt igen bagefter fordi det bare var gult.. 

Så det er nooook lidt dumt at prøve igen.. 

Anmeld

3. juni 2011

Fru.Mäes <3

Hold kæft mand!!!!!!! Troede fandme lige du havde tabt et!!! For hunan altså Men det klær dig helt vildt

Anmeld

3. juni 2011

Carina:-)

Det klær dig supergodt

Troede lige jeg skulle ind og trøste dig med at det er helt normalt hvis du lige har født eler ammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.