Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mikkel var på ferie hos bedstemor og bedstefar i sidste weekend, det er første gang han har sovet ude i hele to nætter og han hyggede sig så meget. min far er tømrer så han gør jo alt for at lære mikkel sådan nogle ting så ville lige dele en fantstisk billede af vores dejlige lille tømrer sammen med bedstefar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh hvor han da bare kær
MaleneF skriver: Årh hvor han da bare kær
tak for det
Skønt billede...
Nårh hvor fint :-) Hvor ser han dejlig ud
haha.... hvor er det godt! Sådan kommer vores bebse også til at stå med min far! han er maler, men laver alt selv, også tømre-ting og det hele, så det er så fint, at de vil lære fra sig og vise børnebørnene forskellige ting.... det er hygge!
Mira0911 skriver: Skønt billede...
Tak for det
lærkes_mor skriver: Nårh hvor fint :-) Hvor ser han dejlig ud
STN skriver: haha.... hvor er det godt! Sådan kommer vores bebse også til at stå med min far! han er maler, men laver alt selv, også tømre-ting og det hele, så det er så fint, at de vil lære fra sig og vise børnebørnene forskellige ting.... det er hygge!
tak ja det er skønt med sådan nogle fædre der synes det er det bedste i verden og have dem med det er så dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128