Hvad skal i lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Lisbeth85

Får svigerfamilien på besøg. Vi skal nyde en god frokost, når de kommer, og så skal vi ellers hygge med Linus Vi skal helt sikkert ud og gå en tur, og måske have en soft ice i gågaden. Så en stille og rolig dag både inde og ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Lisbeth85

Får svigerfamilien på besøg. Vi skal nyde en god frokost, når de kommer, og så skal vi ellers hygge med Linus Vi skal helt sikkert ud og gå en tur, og måske have en soft ice i gågaden. Så en stille og rolig dag både inde og ude

Anmeld

3. juni 2011

Madam Blå

sne190810 skriver:

Distortion

Det gad jeg virkelig godt!   Ærgerligt der er så langt til KBH..

Anmeld

3. juni 2011

Nalle

Vi regner med at tage ungerne med en tur i løveparken her om ikke så længe

Anmeld

3. juni 2011

sne190810

Kristinav skriver:

Det gad jeg virkelig godt!   Ærgerligt der er så langt til KBH..

Det er også helt vildt lææækkert!

Jeg er faktisk netop lige kommet hjem fra en formiddagstur med Sne, og var nede omkring Sankt hans torv, hvor det jo var igår ..

....  AD, hvor der bare er ulækkert og lugter af varm gammel øl, tis og skrald ALL OVER! Men de var nu igang med oprydningen.

Anmeld

3. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Nyde familien og haven...Idag skal vi bare hygge.. igår var vi til sørbymarked... kæmpe marked, som ligger tæt på slagelse... vi skal derud igen imorgen sammen med et vennepar... lille manden fik mange imput igår, så en stille dag idag i haven med god mad....

Anmeld

3. juni 2011

Madam Blå

sne190810 skriver:

Det er også helt vildt lææækkert!

Jeg er faktisk netop lige kommet hjem fra en formiddagstur med Sne, og var nede omkring Sankt hans torv, hvor det jo var igår ..

....  AD, hvor der bare er ulækkert og lugter af varm gammel øl, tis og skrald ALL OVER! Men de var nu igang med oprydningen.

Puha, det kunne jeg godt forestille mig!

Meeen - man lugter det jo ikke når man selv er der om aftenen! Rigtig god fest i aften

Anmeld

3. juni 2011

Jonna1979

jeg skal arbejde hele weekenden møder i dag kl 13.30 og har fri i morgen kl 14 óg så lige en 13-22.30 søndag så er det fri et par dage

Anmeld

3. juni 2011

ZamanogDania

Lukasmor skriver:

Der er byfest i Ringsted så der vil jeg gå op og kigge med barnevognen + indhold ;-p

Senere kommer min mand så hjem og der skal vi igen en tur op og kigge sammen med et fælles vennepar

Man skal jo nyde de gode dage når de er der

Nårh så du os fra Ringsted

Jeg skal os til byfest her i Ringsted, men inden da skal jeg har ordnet negler(fransk negler) så er det ellers med familien

Anmeld

3. juni 2011

lukasmor

ZamanogDania skriver:

Nårh så du os fra Ringsted

Jeg skal os til byfest her i Ringsted, men inden da skal jeg har ordnet negler(fransk negler) så er det ellers med familien

Ihh hver hyggeligt kunne også trænge til at da lavet negle igen, mon ikke lige jeg kan nå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.