Et slag i ansigtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Miss P

Hej Piger.....

Vi har til scanning i torsdags...

Det gik fint og der var et´barn, og lå som det skulle og hjertet bankede..

MEN.... Os som troede at jeg var 12 uger henne idag.. Det var jeg så slet ikke... Er først 9 uger henne på søndag..

Så barnet var selvfølgelig ikke så stort så man havde troet/håbet.. og man var ikke tæt på at have overstået "den trælse periode".

Jeg er rigtig glad, men samtidigt rigtig trist.

kan nu blot se frem til den 23. juni.. Så håber vi at lille spiren er blevet lidt større.

Vil bare dele mit slag i ansigtet med jer... SUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

lukasmor

Miss Misho skriver:

Hej Piger.....

MEN.... Os som troede at jeg var 12 uger henne idag.. Det var jeg så slet ikke... Er først 9 uger henne på søndag..

Så barnet var selvfølgelig ikke så stort så man havde troet/håbet.. og man var ikke tæt på at have overstået "den trælse periode".

kan nu blot se frem til den 23. juni.. Så håber vi at lille spiren er blevet lidt større.

Æv! Men tillykke med graviditeten og den ellers fine scanning - det går pludselig så hurtigt alligevel

Anmeld

3. juni 2011

B&J

Stort tillykke med hjerteblink og den lille spir maven

Anmeld

3. juni 2011

Vivian87

Det er virkelig en træls ting sådan at blive sat 3 uger tilbage men der kommer heldigvis stadig en fin lille baby ud af det og med den mor kan det ikke andet end at blive en smuk lille en

Anmeld

3. juni 2011

lisesp83

Kan godt forstå dig

Men lige pludselig går det bare stærkt. ..

Og tillykke med graviditeten og scanningen.

Anmeld

3. juni 2011

Miss P

Taarkk alle sammen..

jeg er sikker på at det er fordi spiren vil følges med Blyp

Anmeld

3. juni 2011

tazz

Jeg prøvede også at blive sat flere uger bagud. Det er noget man lige skal sluge, men skidt med det, spiren kommer når den er klar.

Den "trælse periode" er overstået så snart der er hjerteblink, så det skal du ikke bekymre dig for meget over

Anmeld

3. juni 2011

Miss P

Er det rigtigt?

Anmeld

3. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss Misho skriver:

Hej Piger.....

Åh det er aldrig sjovt at blive sat tilbage. Jeg kunne forestille mig at bebs måske indhenter lidt. Og ellers er det jo bare helt fantastisk at den har det godt derinde. 

Anmeld

4. juni 2011

www.baby.NU ;)

Hej,

Jeg var ude for det samme og blev sat 4 uger tilbage. Blev også ret ked af det men min gyn sagde noget der har klaret mig igennem :

" Da du kom ind til scanning var der 20 % chance for at miste, efter du har været her idag og set hjerte er der 5%. MEN endnu vigtigere er der 95% chance for at det går godt"

Så fokuser på det positive og så går det alt sammen godt. Jeg er selv i 12 uge på mandag

Op med humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.