mystisk hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Mira0911

Topp skriver:

hun har aldrig gjort det før hehe tosset hund

Hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Majbriteriksen

Mega skønt billede. De gør nogle underlige ting de kære dyr!

Anmeld

3. juni 2011

Carina:-)

3. juni 2011

kamtok

3. juni 2011

Topp

Majbriteriksen skriver:

Mega skønt billede. De gør nogle underlige ting de kære dyr!

ja de er ikke altid heeeelt normale hehe

Anmeld

3. juni 2011

norenberg

hmm det ligner vores hund bare vores er mindre...den putter også gerne i liften hvis vi ikke lige får den stillet væk når vi går i seng...

Anmeld

3. juni 2011

Topp

norenberg skriver:

hmm det ligner vores hund bare vores er mindre...den putter også gerne i liften hvis vi ikke lige får den stillet væk når vi går i seng...

jeg forstår bare ikke følgende tankegang..

"hmmm nok vejer jeg 35 KG - men den fine "hundekurv" der står dér, passer da LIIIIIIGE til mig" hun kan jo dårligt ligge i den hehe

Anmeld

3. juni 2011

norenberg

Topp skriver:

jeg forstår bare ikke følgende tankegang..

"hmmm nok vejer jeg 35 KG - men den fine "hundekurv" der står dér, passer da LIIIIIIGE til mig" hun kan jo dårligt ligge i den hehe

jeg tror det er noget med lugten af den lille ellers ved jeg ikke hvorfor de vil ligge der...

Anmeld

3. juni 2011

Topp

norenberg skriver:

jeg tror det er noget med lugten af den lille ellers ved jeg ikke hvorfor de vil ligge der...

nej jeg ved det heller ikke....

og da jeg bad hende gå fra den - lignede hun jo nærmest en strandet hval der skulle vende sig - alt imens hun kæmpede med at få alle 4 ben til at kunne være der, samt have styr på sine 35 kg, så hun kunne rejse - sikke et cirkus - men en go griner var det da

Anmeld

3. juni 2011

Fru Nielsen

Åhh så kært......

Ja ja havde det ikke været for alle hundehår ku ens hund da godt få lov at bruge liften når ikke lige baby ligger i den, hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.