De havde slet ikke behandlet min boligstøtte endnu!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

An&Jo

De tidligere lejere har åbenbart stået registreret på min adresse indtil igår, så boligstøtte kontoret har ikke kunnet behandle min ansøgning.. :O

Hvad sker der for at folk er så langsomme til at flytte deres adresser??

Men hende ved kommunen skyndte sig at behandle den og så får jeg mine penge på tirsdag, for hun kunne godt forstå jeg var lidt træt af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

lisesp83

An&Jo skriver:

De tidligere lejere har åbenbart stået registreret på min adresse indtil igår, så boligstøtte kontoret har ikke kunnet behandle min ansøgning.. :O

Men hende ved kommunen skyndte sig at behandle den og så får jeg mine penge på tirsdag, for hun kunne godt forstå jeg var lidt træt af det..

Argh det var da træls.

Men godt de reagerer hurtigt på kommunen, så du kan få pengene.

Anmeld

3. juni 2011

An&Jo

lisesp83 skriver:

Argh det var da træls.

Men godt de reagerer hurtigt på kommunen, så du kan få pengene.

det var lidt skod ja..

Men det viser bare hvor vigtigt det er at man husker at flytte sin adresse med det samme..

Som hende på kommunen sagde, så kunne de godt have behandlet den, men så havde jeg fået boligstøtte efter at der boede 3 andre på min adresse og ikke som enlig mor med kun 1 barn.. så egentlig er det fint nok de ikke har gjort det, men havde jeg ikke ringet så havde jeg først fået pengene til den 1 juli

Anmeld

3. juni 2011

Clisolka

An&Jo skriver:

Godt at kommunen reagerede hurtigt på boligstøtten  Havde en ex-kæreste som ikke havde flyttet sin adr. efter 3 mrd.  Jeg ringede pænt til kommunen og bad dem flytte hans adr., da jeg aldrig nogensinde ville få kontakt til manden igen 

Anmeld

3. juni 2011

Vingummien

Dejligt at hun så vil ordne sagen hurtigt.

Når jeg har flyttet har jeg altid afleveret alle de flytte papir inden jeg er flyttet, så det er ordnet på den dag man flytter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.