skal jeg kontanke lægen (lidt ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg har i sammen råd med lægen fået nogen pille ved navn (xenical)

som gør man ikke kan tåle fedt og spiser man det skider man det ud igen jeg har ikke taget dem i over 4 mdr nu... men slem om jeg ikke tager dem mere kan jeg ikke tåle noget med fedt i jeg bliver rigtig dårlig det rander ud af mig og skal kaste op..

skal jeg kontakte lægen eller er det normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

hilma

Ring til lægen, lægen ved nok bedst

Anmeld

3. juni 2011

B&J

kender ikke de piller men lyder som om virkningen sidder stadig i kroppen nu skal du huske du har spist mere sundt også vil kroppen også fortælle det her er ikke godt så bliver man lidt dårlig...

jeg har også levet af nupo i et godt stykke tid og ikke noget fedt og her den anden dag skulle jeg lige prøve bare en halv rugbrød men det røg også ud igen fordi min mave var ikke kar til alm mad efter en omgang uden ..

håber det giver lidt mening

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

kender ikke de piller men lyder som om virkningen sidder stadig i kroppen nu skal du huske du har spist mere sundt også vil kroppen også fortælle det her er ikke godt så bliver man lidt dårlig...

jeg har også levet af nupo i et godt stykke tid og ikke noget fedt og her den anden dag skulle jeg lige prøve bare en halv rugbrød men det røg også ud igen fordi min mave var ikke kar til alm mad efter en omgang uden ..

håber det giver lidt mening

mange tak ja det gav mening... men det vil dai kke gøre noget hvis jeg ikke kan låle fedt som sådan.. men træner utrolig meget så min krop har brug for lidt... men kan slet ikke holde det i mig hvis der er fedt i ikke engang en lille is

Anmeld

3. juni 2011

tazz

Når du har vænnet din krop til ikke at spise fedt, så er det ofte sådan den reagerer når du begynder igen.

Jeg KAN bare heller ikke spise ting med fedt på - ikke engang skindet på en kylling.

Men jeg ville lige tage kontakt med lægen for en sikkerhedsskyld. Hvis det har noget med pillerne at gøre skal det noteres

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

tazz skriver:

Når du har vænnet din krop til ikke at spise fedt, så er det ofte sådan den reagerer når du begynder igen.

Jeg KAN bare heller ikke spise ting med fedt på - ikke engang skindet på en kylling.

Men jeg ville lige tage kontakt med lægen for en sikkerhedsskyld. Hvis det har noget med pillerne at gøre skal det noteres

mange tak ja det kunne være for mener ikke det står som en bivirking

Anmeld

3. juni 2011

9510

Anonym skriver:

jeg har i sammen råd med lægen fået nogen pille ved navn (xenical)

som gør man ikke kan tåle fedt og spiser man det skider man det ud igen jeg har ikke taget dem i over 4 mdr nu... men slem om jeg ikke tager dem mere kan jeg ikke tåle noget med fedt i jeg bliver rigtig dårlig det rander ud af mig og skal kaste op..

skal jeg kontakte lægen eller er det normalt

Jeg ville kontakte lægen, jeg kan heller ikke óptage fedtet i maden og får nogle piller så jeg kan optage fedtet....

men ville nok lige kontakte lægen for en sikkerheds skyld, det er ikke sjovt når det bare render ud af en

Anmeld

3. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

mange tak ja det gav mening... men det vil dai kke gøre noget hvis jeg ikke kan låle fedt som sådan.. men træner utrolig meget så min krop har brug for lidt... men kan slet ikke holde det i mig hvis der er fedt i ikke engang en lille is

heller ikke sodavands is?

men du kan jo lave en masse lækkert frugt grøntsager men nu ved jeg ikke hvor længe du var på de piller og hvor længe du har stoppet nu ellers ring en tur til lægen og hør men måske står der noget på pakken af pillerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.