brug for hjælp angå spiral sp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg har fået spiral for nogen mdr siden. jeg bløt i 2 uger bag efter meget lidt... jeg har så slet ikke bløt siden men fik nu også at vide at han var meget sikker på jeg stoppet helt med at bløde da jeg nesten ikke bløte i forvejen

(men hvis jeg nu ikke bløder i 4-5 år kan det påvirke jeg ikke kan få en lille mere har 2 i forvejen)

(er det normalt at jeg ind imellem får nogen volsomme kramper i maven/underlivet ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

1000Ben

Hej )

Jeg stoppede helt med at bløde de 3 år jeg havde spiral og havde ingen problemer med at blive gravid for anden gang, efter at den blev taget ud

Jeg havde slet ingen smerter, så det kunne da godt være at det lige skulle undersøges, da jeg ikke ved om det er normalt. 

Håber det hjalp dig. 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Hej )

Jeg stoppede helt med at bløde de 3 år jeg havde spiral og havde ingen problemer med at blive gravid for anden gang, efter at den blev taget ud

Jeg havde slet ingen smerter, så det kunne da godt være at det lige skulle undersøges, da jeg ikke ved om det er normalt. 

Håber det hjalp dig. 

mange tak for svar og dejlig at høre du kunne få et barn mere ham lægen sage han var 99% sikker på jeg stoppet helt da jeg ind kun blødt max 2 døgn og kun pletblødning...

men ja måske jeg skulle kontakte lægen men de mave kramper

Anmeld

3. juni 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

mange tak for svar og dejlig at høre du kunne få et barn mere ham lægen sage han var 99% sikker på jeg stoppet helt da jeg ind kun blødt max 2 døgn og kun pletblødning...

men ja måske jeg skulle kontakte lægen men de mave kramper

Jeg har spiral.. Og jeg har heller ikke haft mens 1 år nu.. Spurgte lægen med hensyn til børn, og der forringer ikke ens chance for børn. ABSOLUT ikke..!! Har også spurgt 2 forskellige gynækologer, og en overlæge på skejby sygehus.. De siger det samme Med hensyn til smerterne har jeg også døjet rigtigt meget i starten.. Der kan godt forekomme mave/underlivs smerter det første ½-1 år.. Det er en af ulemperne .. Jeg har fået nogle NSAID(gigtpiller) til at hjælpe, hvilket har gjort at det fungerer fint nu.. Helt uden mens..  

Men hvornår og hvor tit har du ondt ? Fordi lægen sagde til mig at ved ÆL og der hvor mens skulle komme kan man smerter.. 

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

sheila1989 skriver:

Jeg har spiral.. Og jeg har heller ikke haft mens 1 år nu.. Spurgte lægen med hensyn til børn, og der forringer ikke ens chance for børn. ABSOLUT ikke..!! Har også spurgt 2 forskellige gynækologer, og en overlæge på skejby sygehus.. De siger det samme Med hensyn til smerterne har jeg også døjet rigtigt meget i starten.. Der kan godt forekomme mave/underlivs smerter det første ½-1 år.. Det er en af ulemperne .. Jeg har fået nogle NSAID(gigtpiller) til at hjælpe, hvilket har gjort at det fungerer fint nu.. Helt uden mens..  

Men hvornår og hvor tit har du ondt ? Fordi lægen sagde til mig at ved ÆL og der hvor mens skulle komme kan man smerter.. 

jamen jeg har haft det to gange og første gang varet de smerter i ca 5 dage og nu når jeg tænker over det samme tid som nu i dag er det 3 dag jeg har det sådan og har mange krampe smerter i maven men panidil kan tage toppen af smerter.

har over over den første gang hvor det var lige så smet som nu haft ca 4-5 daage ud over

Anmeld

3. juni 2011

Maja88

jeg har spiral og har også ind imellem mavekramper..

jeg tænkr lidt om det er der man måske skulle have haft sin mens..

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg har spiral og har også ind imellem mavekramper..

jeg tænkr lidt om det er der man måske skulle have haft sin mens..

det kan godt være der var en anden der skrev det sammen og det kunne godt tænkes men det er ski da ikke sjovt for min mave smerter er bare slem..

jeg vil 10 gang heller føde end det her avav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.