Når fødslen går i gang-turen til sygehus hvis man er alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.858 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Jeg har et enkelt spørgsmål som jeg fundere meget over. er lige blevet alene og skal føde om 2½ mdr. Hvad gør man når man pludselig står med veer, men man bor alene og ens mor og far er på arbejde, og veninderne går i skole og på arbejde??

Kan man selv køre bil med veer? Eller må man tage tidligt ind på sygehuset inden veerne bliver slemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maja_4000

Taxa ?

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja okay havde jeg ikke lige skænket en tanke, tænkte bare det ikke var så fedt at sidde i en taxa med slemme veer..

Anmeld

3. juni 2011

hilma

hvis du er tilmeldt sygetransport kan du ringe til dem. ellers en taxa men mon ikke mor far eller veninde smider det de har i hænderne når du går i fødsel og hjælper dig

Anmeld

3. juni 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

hvis du er tilmeldt sygetransport kan du ringe til dem. ellers en taxa men mon ikke mor far eller veninde smider det de har i hænderne når du går i fødsel og hjælper dig

Jo det gør de jo egentlig nok. Man kan jo sige til i god tid ved de første veer, så er der jo lidt tid til man skal afsted på sygehuset. Synes bare den der tanke med at min x pludselig ikke kan hjælpe med at pakke og køre og trøste skræmmer mig MEGET!

Anmeld

3. juni 2011

hilma

det går, skal du nok se var alene(enlig mor) vandet gik lidt efter midnat, 2 timer efter begyndte min véstorm og kl halv fire om natten ringede jeg og vækkede mig veninde er helt sikker på at det hele går, og husk at et barn kommer ikke til verden uden smerter og du skal trods alt åbne dig 10 cm og det kan for nogle være en lang vej, så mon ikke i kan nå det? i værste fald kan ambulancen komme ud til dig, hvis du har det for slemt

Anmeld

3. juni 2011

hilma

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg har et enkelt spørgsmål som jeg fundere meget over. er lige blevet alene og skal føde om 2½ mdr. Hvad gør man når man pludselig står med veer, men man bor alene og ens mor og far er på arbejde, og veninderne går i skole og på arbejde??

Kan man selv køre bil med veer? Eller må man tage tidligt ind på sygehuset inden veerne bliver slemme?

og du må iøvrigt tage til fødegangen så snart du IKKE er tryg ved at være alene hjemme pga veer

Anmeld

3. juni 2011

roenlund

Min veninde købte en forsikring gennem Falck så kunne de bare ringe og så ville de blive kørt på sygehuset.

Anmeld

3. juni 2011

N&J

Hvad med at tage hjem til dine forældre 14 dage inden, det gjorde jeg, og mit startede så midt om natten, 10 dage over tid, men det var rigtig trygt at vide at de var der, og var de der ikke, kendte jeg jo naboerne, som jeg vidste kunne hjælpe skulle det være. 

Anmeld

3. juni 2011

A.

det er sikkert nok nogen som kan køre dig..men ellers kan du sagtens tage på sygehuset inden du får slemme veer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.