Valle81

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Nettemor

Var det ikke dig der havde taget kontakt til din datters far efter kang tid?

hvordan gik det? (beklager hvis jeg har overset et update)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Valle81

nettemor skriver:

Var det ikke dig der havde taget kontakt til din datters far efter kang tid?

hvordan gik det? (beklager hvis jeg har overset et update)

Hejsa:0)

Jo det var mig;0)

Blev helt paf da jeg så mit nvn som overskrift i en debat:0)

Jamen han kontaktede mig tilbage med det samme og var meget positiv. Vi skrev fremog tilbage i en uges tid om Asta osv og at han gerne vil mødes med mig for at snakke om Asta og fremtiden for hende og ham.

Men så hørte jeg ikke mere - har vidst at hans mor var meget syg af kræft og har senere fået at vide at hun døde kort efter jeg havde kontaktet ham - så måske det er grunden til jeg ikke har hørt mere.

Men pt ligger sagen stille...........

Tak fordi du spurgte

Christina

Anmeld

3. juni 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Jo det var mig;0)

Jamen han kontaktede mig tilbage med det samme og var meget positiv. Vi skrev fremog tilbage i en uges tid om Asta osv og at han gerne vil mødes med mig for at snakke om Asta og fremtiden for hende og ham.

Men så hørte jeg ikke mere - har vidst at hans mor var meget syg af kræft og har senere fået at vide at hun døde kort efter jeg havde kontaktet ham - så måske det er grunden til jeg ikke har hørt mere.

Tak fordi du spurgte

Christina

ej fik helt kuldegysninger (den gode slags) over at han har reageret så positivt.

må da håbe det er fordi han har haft meget om ørene at det er gået i stå. men det er da godt nok spændende. håber da virkelig at I får det til at fungere så din datter får et got forhold til sin bio far. glæder mig til at høre update (hvis du da vil gøre det) når der er sket noget mere.

har du fortalt din datter om det eller venter du til du har noget mere håndgribeligt?

Anmeld

3. juni 2011

Valle81

Valle81 skriver:

Jo det var mig;0)

Tak fordi du spurgte

Christina

Hejsa,

Jeg nok skal nok opdatere hvis der kommer nyt i sagen - men nu må vi se - har ikke for store forhåbninger.

Asta ved ingenting - det vil være alt for stor slag i maven at fåat hvide at der måske vil være en mulighed for at der så alligevel ikke var.

Anmeld

3. juni 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jeg nok skal nok opdatere hvis der kommer nyt i sagen - men nu må vi se - har ikke for store forhåbninger.

Asta ved ingenting - det vil være alt for stor slag i maven at fåat hvide at der måske vil være en mulighed for at der så alligevel ikke var.

Ja det ville være synd. Men ikke alle der tænker på det.. super godt

Jeg vil  for at der bliver en ordning som I alle vil nyde godt af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.