Så kom jeg også igang med min mine første bukser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Alexander&Lærke

Nå piger havd siger i så er de ikke blevet fine, syntes altså de er super fine og kan da slet ikke vente til at klæ min lille pige i dem.... Og så svært var det jo heller ikke

De lyserøde var de allerførste, derefter lavede jeg de lilla som er i bomuldsstof.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Maja_4000

Hvor er de fine

Anmeld

3. juni 2011

bullerbassen

fine

Anmeld

3. juni 2011

Mi

3. juni 2011

VIPpigen

Rigtig fine af en begynder

De lyserøde hvad er de lavet i?? Tænker om det er alm. velour eller nervøs?? Lige meget om det er den ene eller den anden af dem, så ville jeg nok tænke mig om inden datteren skal have dem på. Da det ikke er 100% bomuld, eller bare 95% bomuld så er de ikke til at ånde i, og hun vil pænt sagt>> DØ af varme... Men de vil være super til de mildere sommeraftener... Og elsker bare spillet i farven på velour

Anmeld

4. juni 2011

Alexander&Lærke

VIPpigen skriver:

Rigtig fine af en begynder

De lyserøde hvad er de lavet i?? Tænker om det er alm. velour eller nervøs?? Lige meget om det er den ene eller den anden af dem, så ville jeg nok tænke mig om inden datteren skal have dem på. Da det ikke er 100% bomuld, eller bare 95% bomuld så er de ikke til at ånde i, og hun vil pænt sagt>> DØ af varme... Men de vil være super til de mildere sommeraftener... Og elsker bare spillet i farven på velour

De er lavet i nervøs velour og var mest til at øve sig på, men tænker at hun måske kan have strømpebukser inden under, da de er lavet efter en str 68 dog uden sømrum......  Men tak, jeg prøvede at sy for 9 år siden og begyndte til et sykursus, men kom aldrig rigtigt vidrer end det, men jeg har en kreativ siden gemt i mig har altid elskede at tegne, male og lave kort dog er det ikke blevet så meget da min søn har krævede end del mens han var helt lille og er altså nu jeg har fået lysten igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.