En mors værste mareridt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Lunae

Vi er lige flyttet og roder derfor en del! Igår var vi ude og købe nyt spisebord, men desværre havde vi ladet en tillægsplade stå op af væggen i køkkenet! Camille ligger så og leger på gulvet og pludselig får hun sparket til pladen, som landede lige over hende med en sådan kraft, at hun hamrede hovedet i gulvet hold kæft jeg skammer mig - virkelig aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så angstprovokerende! Jeg græd og græd og fik fat i skadestuen! Vi er netop kommet hjem deroppe fra og Camille er blevet puttet! Hun har fået en ordentlig bule i panden, men det er vidst alt hun er sluppet heldigt fra det hele!

Jeg er så ulykkelig fuck jeg føler mig som den dårligste mor i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

mulle7430

Lunae skriver:

Vi er lige flyttet og roder derfor en del! Igår var vi ude og købe nyt spisebord, men desværre havde vi ladet en tillægsplade stå op af væggen i køkkenet! Camille ligger så og leger på gulvet og pludselig får hun sparket til pladen, som landede lige over hende med en sådan kraft, at hun hamrede hovedet i gulvet hold kæft jeg skammer mig - virkelig aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så angstprovokerende! Jeg græd og græd og fik fat i skadestuen! Vi er netop kommet hjem deroppe fra og Camille er blevet puttet! Hun har fået en ordentlig bule i panden, men det er vidst alt hun er sluppet heldigt fra det hele!

Jeg er så ulykkelig fuck jeg føler mig som den dårligste mor i verden!

det må du da SLET ikke føle dig det var jo et uheld det kan da ske for os alle så en stor  til dig

Anmeld

2. juni 2011

Lunae

mulle7430 skriver:

det må du da SLET ikke føle dig det var jo et uheld det kan da ske for os alle så en stor  til dig

Ej men det er så forfærdeligt! Ligger bare her og stirre ud i luften! Skal vække hende om en time, så vi sikre os, at hun er ok! Tusind tak for tankerne

Anmeld

2. juni 2011

mulle7430

Lunae skriver:

Ej men det er så forfærdeligt! Ligger bare her og stirre ud i luften! Skal vække hende om en time, så vi sikre os, at hun er ok! Tusind tak for tankerne

skal du vække hende hver time så hele natten

Anmeld

2. juni 2011

VIPpigen

Det er en ting vi alle kan gøre. Du er ikke en dårlig mor af den grund... Du er en dårlig mor hvis du lader dit barn sove i et hundehus i 3 graders varme, eller binder hende fast til vandrørene i kælderen (get my point)

Det er en fejl ALLE kan gøre (selv jeg, og jeg er den perfekte mor, for JEG FEJLER)

Så dybe indåndinger, og ud igen, hun sover i sin seng, under en varm dyne, med tag over hovedet og mor lige ved siden af..... Og hun vil elske dig ligeså højt i morgen som hun gjorde i går

Anmeld

2. juni 2011

Noneother

Det kan ske for selv den bedste. Det er en forfærdelig oplevelse, men det gør dig på ingen måde til en dårlig eller uansvarlig mor.

Godt der ikke skete mere Kan godt forstå at dine nerver sidder udenpå pt.

Anmeld

3. juni 2011

Lunae

Tak for svar! Tror det handler om, at man bliver pisse bange og pludselig går det op for en, hvor skrøbelige menneskeliv er! Puha en grim oplevelse!

Anmeld

3. juni 2011

Alexander&Lærke

Uha kender det godt, min søn fald en gang ud af sin højstol og lige ned på vores klinkegulv med et ordnligt bomp. Havde slet ikke regnet med at han kunne rejse sig derfra endnu, men det kunne han altså fra den af dag. 

Det er ikke rart, jeg var helt i chok og ringede til hans far som kom hjem selvom han har 45 mins kørsel, og vores dorske læge kunne vi ikke få fat på. Heldigvis kommer de små lettet over det end os, men følelsen af at man har været uopmærkom sidder i en noget tid.... En til dig med håbet om at i får en rolig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.