Ferie i Egypten +/-....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Maddox

Min kæreste og jeg sidder netop og kigger på rejser.. og har snakket lidt om Egypten

Jeg har hørt om mange, som har haft gode oplevelser med at rejse derned, men desværre også nogle, som har haft dårlige..

Jer der har været der, hvad synes I om det?

De hoteller vi har kigget på ligger i Hurghada..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mi

Umiddelbart tænker jeg bare om der er roligt nok der, til at planlægge en ferie derned?

Anmeld

2. juni 2011

VIPpigen

Jeg har været i Hurghada 2 gange... 2007 og 2009... Min far var dernede i marts i år for 3 gang, og min mor og søster rejser derned til november min mor for 2 gang og min søster for 3 gang. Jeg ELSKER det dernede. Du finder en hel ny verden. Eneste ulempe er den egypter-mave du kan få hvis du drikker deres vand, eller får nogen af deres bakterier, de slår maven helt ud af kurs, så hav MEGET desinficerende væske med, du skal bruge det HVER gang du har rørt deres penge

Anmeld

2. juni 2011

Noneother

Jeg har været på en måneds ferie i Ægypten. Kan klart anbefales. bare ikke i December! -Det er slet ikke varmt nok

Eneste negative jeg har at sige, og det er uden pis. De tyvstjæler ALT hvad der hedder lightere og kuglepenne. -men osse kun det. Ellers er de superflinke!!

Anmeld

2. juni 2011

Noneother

Mi skriver:

Umiddelbart tænker jeg bare om der er roligt nok der, til at planlægge en ferie derned?

Der er vist kun ballade omkring gaza-stripen (staves?) nu.. Ellers er det sikkert.

Anmeld

2. juni 2011

Mutti2B

Solajma skriver:

Min kæreste og jeg sidder netop og kigger på rejser.. og har snakket lidt om Egypten

Jeg har hørt om mange, som har haft gode oplevelser med at rejse derned, men desværre også nogle, som har haft dårlige..

Jeg var i Hurgada sidste år og kommer aldrig igen. Det er så beskidt og ulækkert. Vi boede på et hotel inde i byen og sikke noget lort. På tredje dag blev jeg ramt af maveonde og lå i sengen en dag. Og det til trods for at vi sprittede fingre konstant også efter håndtering af penge for de er dælme for klammeog sørgede for at der ikke var isterninger i vores drinks.

Men strandene er skønne (når der ikke lige svømmer rotter rundt ved bådbroen) og bådturene også. 

Men hvis I gerne vil derned så vil jeg anbefale at I skal tage på et resort udenfor byen

Anmeld

2. juni 2011

MaybeBaby

Solajma skriver:

Vi var i Hurghada sidste april og ELSKEDE hotellet og menneskene derpå, men vi skal ikke afsted igen dertil, da man ender med at bruge penge på små ting såsom at skulle tisse i lufthavnen, hvor vi jo kun havde sedler med. Det blev lige godt 50 kr og pludselig forstod damen ikke engelsk da jeg spurgte om at få bare lidt igen. De holder simpelthen toiletpapiret som gidsel. Og man kan ikke gå NOGLE steder af bare nævnværdig interesse uden at der er en masse der nærmest hiver penge ud af hånden på dig. Ih nej, jeg er mere til at kunne nyde seværdighederne så vores ferier i udlandet går nu til Tenerife og lign. men det er bare én mening

Anmeld

3. juni 2011

hilma

Var  i Hurghada i 2003 og nøjjj, hvor var det bare en fantastisk oplevelse vi boede på the grand hotel og vi var virkelig glade for det

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Egypten er det bedste

Jeg har været på ferie i Egypten 5 gange, og skal heltsikkert derned igen..

Sharm er dog det bedste sted at være..

Anmeld

3. juni 2011

Maddox

hilma skriver:

Var  i Hurghada i 2003 og nøjjj, hvor var det bare en fantastisk oplevelse vi boede på the grand hotel og vi var virkelig glade for det

Er glad for så mange positive svar!

Tror også min kæreste kiggede på det der hedder Grand Hotel

Ihvertfald et hotel som ligger udenfor byen, ca. 4 km. fra Hurghada (men hvor der kører busser ind til byen, et par gange om dagen)..

Vi er enige om ikke at skulle rundt og se en masse, men at det bare skal være ren afslapning ved poolen. Vi har brug for bare at komme lidt væk fra det hele og nyde hinanden

Kunne læse os frem til at man skal have både stivkrampevaccine og Hepatitis A vaccine, fik I alle det?

Og hvad med det der indrejsevisum? Noget med at man bare får det i ankomstlufthavnen, eller!?

Glææææder mig så meget til at komme afsted og nyde min kæreste 110% i en hel uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.