Huskeliste til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.394 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2008

Stumpen

Hej..

Jeg skal for første gang selv holde jul og jeg glæder mig
Men hvad skal der købes og hvad skal jeg huske???

Håber at I vil komme med rigtig mange svar..
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Honningblomst

Uha, det kommer da helt an på hvad I skal have og vil have og plejer at have....
Jeg skal også selv holde jul, men vi bliver kun mig og drengene, så meget stille og roligt...
God jul...
Knus..

Anmeld

23. november 2008

Stumpen

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men det kunne være sjovt at få input fra andre... For selvfølgelig skal vi have traditioner hjemmefra, men det kunne også være sjovt at starte nogle nye op...

Anmeld

23. november 2008

eliasogmor

Stumpen skriver:

Hej..

Jeg skal for første gang selv holde jul og jeg glæder mig
Men hvad skal der købes og hvad skal jeg huske???

Håber at I vil komme med rigtig mange svar..
Anja..

jeg kan ikke huske et år for mange år siden....hvor vi holdte jul..da alle gæsterne var kommet, trak de et papir fra en krukke og der stod så på hva den persons "job" var i løbet af aftenen,,f.eks fylde opvaskeren, læse for børnene osv...og jeg syntes det er en super god ide...

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Pakkeleg har vi og det er det børnene glæder sig mest til...

Anmeld

23. november 2008

fam.4xc

Eva, sku du ik være alene alligvel i julen???

Her holdte vi for første gang jul selv sidste år.... Catrine 20 dage gammel

Claes´s mor, hendes mand, Claes´s søster og onkel kom.... de kom kl 14.. vi hyggede med æbleskiver... pyntede juletræet og tilberedte julemanden..

Småkager og konfekt var lavet dagene før...

Det var super hyggeligt og en skøn stille måde at holde vores første jul med 2 små piger... de er rygere så der var også en del pauser hvor de var på gaden og ryge og vi i fred ku kikke på Carolines julegaver...

Anmeld

23. november 2008

tinasmor

Jeg synes det lyder tiltalende det med at deligere opgaverne ud, så det ikke er hende der holder det, som skal "stå og traktere"

Man kan også gøre det på en anden måde (det gør vi når vi holder hos søster) at vi deler ud hvem der skal komme med hvad. Det man så synes man er bedst til, kan man så komme med (thi hi, jeg kommer som regel altid med mandelgaven da jeg er rigtig dårlig i et køkken) Men så komme nogle med risalamande, de brune og hvide kartofler osv. And og flæskesteg bliver som regel lavet der hvor det holdes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.