jeg mødte den mærkeligste kvinde igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anette&Sophia

I får lige hel historien
- min veninde og jeg var på Mc Donalds. Vi er begge gravid i uge 17. Vi skulle begge tisse helt vildt, så det første vi gjorde var at løbe ud på toilettet. der er to "båse". den ene var fri, og den anden optaget. Min veninde er så hurtig at tage den der var fri, og så venter jeg på den anden bliver fri. det skal lige siges at ude på toilettet, lugter der virkelig af l-o-r-t. Damen fra det andet toilet kommer ud, og så imødekommende og smilende som jeg er, siger jeg at ens lugtesans virkelig bliver sat på prøve. Hun havde så lagt mærke til min mave, og sagde at hun kunne se på det hele at min næse var mere sart end normalt, hvilket jeg 100% kunne give hende ret i. -hun virkede rigtig flink. Så siger hun så, "og lige et råd, nu har jeg født to børn, og det vigtigste er bla bla bla.. ved godt hun siger det i sød mening, hader bare at hører på råd fra alle mulige. Nu kommer det "mærkelige" så. Min veninde kommer ud fra toilettet, og jeg siger til hende damen at vi er lige langt henne begge to, så vi følges ad. Så kiggede hun ned af min veninde, og udbrød: "ej gud, er du gravid? jeg troede bare du var buttet, for du ser slet ikke gravid ud, du ser bare buttet ud." OMG WOMAN?! jeg blev satme helt mundlam. hvordan kan man som fremmede sige sådan noget lige op i ansigtet på en? daaaamn.

bagefter gik vi bare og jokede med det. Jeg fik en "fetish" med at gå og sige: "Du er sød, men også lidt buttet". hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Benjamins'mor

Jeg kan ikke helt se det sjove i det, synes da det er ondt sagt.

Anmeld

2. juni 2011

twinny

hvor underligt....  Sådan noget siger man da ikk... hehe...

Anmeld

2. juni 2011

mulle7430

anetteb skriver:

I får lige hel historien
- min veninde og jeg var på Mc Donalds. Vi er begge gravid i uge 17. Vi skulle begge tisse helt vildt, så det første vi gjorde var at løbe ud på toilettet. der er to "båse". den ene var fri, og den anden optaget. Min veninde er så hurtig at tage den der var fri, og så venter jeg på den anden bliver fri. det skal lige siges at ude på toilettet, lugter der virkelig af l-o-r-t. Damen fra det andet toilet kommer ud, og så imødekommende og smilende som jeg er, siger jeg at ens lugtesans virkelig bliver sat på prøve. Hun havde så lagt mærke til min mave, og sagde at hun kunne se på det hele at min næse var mere sart end normalt, hvilket jeg 100% kunne give hende ret i. -hun virkede rigtig flink. Så siger hun så, "og lige et råd, nu har jeg født to børn, og det vigtigste er bla bla bla.. ved godt hun siger det i sød mening, hader bare at hører på råd fra alle mulige. Nu kommer det "mærkelige" så. Min veninde kommer ud fra toilettet, og jeg siger til hende damen at vi er lige langt henne begge to, så vi følges ad. Så kiggede hun ned af min veninde, og udbrød: "ej gud, er du gravid? jeg troede bare du var buttet, for du ser slet ikke gravid ud, du ser bare buttet ud." OMG WOMAN?! jeg blev satme helt mundlam. hvordan kan man som fremmede sige sådan noget lige op i ansigtet på en? daaaamn.

bagefter gik vi bare og jokede med det. Jeg fik en "fetish" med at gå og sige: "Du er sød, men også lidt buttet". hehe.

kan godt forstå i blev mundlam det ville jeg også have været  smiler...men det er da lidt fræk og sige synes jeg også af en helt fremmede

Anmeld

2. juni 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

Jeg kan ikke helt se det sjove i det, synes da det er ondt sagt.

det var det da også, men man bliver nogen gange nød til at tage det med et smil, også derfor jeg jokede med det efter, for at hun kunne grine af det

Anmeld

2. juni 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

hvor underligt....  Sådan noget siger man da ikk... hehe...

hun var satme en wierd woman ihvert fald.

Anmeld

2. juni 2011

twinny

anetteb skriver:

hun var satme en wierd woman ihvert fald.

jaah men os bare jeg ville grine....  altså hva skal man gøre i sådan situation?

Anmeld

2. juni 2011

Anette&Sophia

mulle7430 skriver:

kan godt forstå i blev mundlam det ville jeg også have været  smiler...men det er da lidt fræk og sige synes jeg også af en helt fremmede

det kan man da ikke være bekendt. hun var bare rigtig sød ved mig, og så vender hun bare lige 180 grader

Anmeld

2. juni 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

jaah men os bare jeg ville grine....  altså hva skal man gøre i sådan situation?

ja, det tror jeg de færeste ved. jeg skyndte mig bare at sige, at jeg var ved at tisse i bukserne, så nu måtte jeg nok hellere komme afsted. og da jeg så kom ud igen kiggede vi bare på hinanden igen sådan helt mundlamme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.