I får lige hel historien 
- min veninde og jeg var på Mc Donalds. Vi er begge gravid i uge 17. Vi skulle begge tisse helt vildt, så det første vi gjorde var at løbe ud på toilettet. der er to "båse". den ene var fri, og den anden optaget. Min veninde er så hurtig at tage den der var fri, og så venter jeg på den anden bliver fri. det skal lige siges at ude på toilettet, lugter der virkelig af l-o-r-t. Damen fra det andet toilet kommer ud, og så imødekommende og smilende som jeg er, siger jeg at ens lugtesans virkelig bliver sat på prøve. Hun havde så lagt mærke til min mave, og sagde at hun kunne se på det hele at min næse var mere sart end normalt, hvilket jeg 100% kunne give hende ret i. -hun virkede rigtig flink. Så siger hun så, "og lige et råd, nu har jeg født to børn, og det vigtigste er bla bla bla.. ved godt hun siger det i sød mening, hader bare at hører på råd fra alle mulige. Nu kommer det "mærkelige" så. Min veninde kommer ud fra toilettet, og jeg siger til hende damen at vi er lige langt henne begge to, så vi følges ad. Så kiggede hun ned af min veninde, og udbrød: "ej gud, er du gravid? jeg troede bare du var buttet, for du ser slet ikke gravid ud, du ser bare buttet ud." OMG WOMAN?! jeg blev satme helt mundlam. hvordan kan man som fremmede sige sådan noget lige op i ansigtet på en? daaaamn.
bagefter gik vi bare og jokede med det. Jeg fik en "fetish" med at gå og sige: "Du er sød, men også lidt buttet". hehe. 
Anmeld