Opdate på Juhuu :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Frk Mig

Frøken J. skriver:

Kæmpestoooort tillykke!

Mange tak .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Tip!

Sødeste Carina...  

Det er SÅ vildt..  Jeg har jo vidst det i nogle dage nu..  Så fantastisk, lille mirakel  

Vi skal snart ses igen.. Hils lige din gemal og spørg om han gider og hænge mine lamper op? 

Er der forresten noget du mangler til lille ny bebs?

Stooort knus..

Anmeld

2. juni 2011

Frk Mig

Bee skriver:

Sødeste Carina...  

Det er SÅ vildt..  Jeg har jo vidst det i nogle dage nu..  Så fantastisk, lille mirakel  

Vi skal snart ses igen.. Hils lige din gemal og spørg om han gider og hænge mine lamper op? 

Er der forresten noget du mangler til lille ny bebs?

Stooort knus..

Hej sødeste 

Hvor er du bare dejlig  Vi skal da helt klart snart ses igen .. Han vil gerne komme og sætte lamper op .. Vi kan da finde en dag i næste uge hvor vi kan kigge op .. Noah skal i dp og jeg har jo læse ferie .. Så kunne vi da komme op og have morgenmad med ..

Uhh det ved jeg egentlig ikke om jeg gør ..

Anmeld

2. juni 2011

Tip!

Frk Mig skriver:

Hej sødeste 

Hvor er du bare dejlig  Vi skal da helt klart snart ses igen .. Han vil gerne komme og sætte lamper op .. Vi kan da finde en dag i næste uge hvor vi kan kigge op .. Noah skal i dp og jeg har jo læse ferie .. Så kunne vi da komme op og have morgenmad med ..

Uhh det ved jeg egentlig ikke om jeg gør ..

God plan med morgenmad...

Eøhhh... tror vist vi liiige ska i fiksen efter noget ledning evt... det aner jeg ikke lige hvor er blevet af..  

Kan ikke tirsdag, da vi har timer på skolen... Bum bum, ellers de andre dage er jeg fri...

Anmeld

2. juni 2011

Frk Mig

Bee skriver:

God plan med morgenmad...

Eøhhh... tror vist vi liiige ska i fiksen efter noget ledning evt... det aner jeg ikke lige hvor er blevet af..  

Kan ikke tirsdag, da vi har timer på skolen... Bum bum, ellers de andre dage er jeg fri...

Skal vi sige mandag? Så smider vi Noah i Dp ved 9 tiden .. og så henter vi noget morgenmad og kommer op til dig .. Per har noget ledning vi kan tage med ..

Anmeld

2. juni 2011

Tip!

Frk Mig skriver:

Skal vi sige mandag? Så smider vi Noah i Dp ved 9 tiden .. og så henter vi noget morgenmad og kommer op til dig .. Per har noget ledning vi kan tage med ..

Det er en deal...   

Jeg har en skide irriterende hylde ved min vindues karm, mon per har sårn en dimmer skrue der også kan pille den ned? kunne være hammer godt..

Har i øvrigt noget at fortælle dig..   Meeeen keep it a secret  

Anmeld

2. juni 2011

Frk Mig

Bee skriver:

Det er en deal...   

Jeg har en skide irriterende hylde ved min vindues karm, mon per har sårn en dimmer skrue der også kan pille den ned? kunne være hammer godt..

Har i øvrigt noget at fortælle dig..   Meeeen keep it a secret  

En dimmer skrue .. Han siger han aldrig har hørt om sådan en .. Men han kigger efter en ..

Uhhhhh I just loves screts ..

Anmeld

2. juni 2011

Mira0911

Frk Mig skriver:

Det er mig der er den lykkelige ano bag dette indlæg ..

https://www.baby.dk/debat/111399pi1/graviditet/juhuuuu.aspx

Idag har vi offenlig gjort det overfor familien ..  Og alle var jo lykkelige .. Vi har jo i forvejen Noah på knap 2 ..

Knus Carina som ikke behøver at være ano mere .. 

IHH... Stort tillykke.... 

Anmeld

2. juni 2011

Frk Mig

Mira0911 skriver:

IHH... Stort tillykke.... 

Taaaak ..

Anmeld

2. juni 2011

Tip!

Frk Mig skriver:

En dimmer skrue .. Han siger han aldrig har hørt om sådan en .. Men han kigger efter en ..

Uhhhhh I just loves screts ..

til per: spænd lige cykel selerne og kom ind i kampen, alle mænd ved hvad en dimmer er..

Det er en goooood secret   Bliver måske offentliggjort snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.