Var på den skønneste date men men men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

kiwifrugten

Har skrevet men ham ca 1½ mdr,han fandt mig på netdating,Kemien var der i telefonen og han var skide lækker på sine billeder.

Tirsdag aften kl 19 kom min date hjem til mig. Han skulle lige låne mit bad da han kom lige fra arbejde. Vi tog derefter ud at spise som han insisterede på at betale og derefter tog vi i biffen.Da den var færdig tog vi hjem til mig og fik noget vin og øl og vi sad oppe til kl kvart over 4 om natten og sluttede af med en film som vi faldt i søvn til. Om morgenen onsdag skulle jeg hente min datter hos min mor som bo 1 min fra mig så var hurtigt tilbage igen

Han vågnede og snakkede til hende og hun smilede stort og han sys hun var super skøn. Så sov vi lidt mere og sidst på formiddagen vågnede vi og vi fik morgen mad sammen. Og så sku han hjem for han sku ha sin datter.

Han skev så ikke rigtig så jeg ringede om aftenen da jeg vidste datteren var kommet i seng. Vi snakkede godt sammen og til sidst spurgte jeg om vi skulle ses igen. Men han havde ikke den kilden i maven. Øv øv  Han var bare så sød og charmerende og lækker og romantisk og sjov ja hele pakken. Jeg har været single i 6 år snart, fødte dog for 6 uger siden men hun var ikke planlagt. Men endelig gir man kærligheden en chance og så var jeg ikke noget for ham blev bare virkelig ked af det og skuffet.

ville ikke noget med dette var bare ked af det og ville ud med det. Familie og venner spørger hele tiden og jeg tør ikke sige at han ikke var interessere i mig så holder dem bare lidt hen til jeg ikke er så ked af det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

MissGeoh

Eeej øv altså.. Dumme ham..

Men der er mange andre lækre mænd søde.. Du skal nok finde en..

Anmeld

2. juni 2011

metski83

Det er jeg ked af at høre....

Men som de kloge hoveder siger, så kommer han når man mindst venter det.

Tro mig, jeg var ved at brække mig over den sætning engang.... men men men mindsandten om det ikke passede....

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Øv hvor er det bare surt....

Men der skal nok dukke en sød fyr op, som har kilden i maven...

Anmeld

2. juni 2011

B&J

Åhh øv altså det kan han ikke være bekendt når han nu lige var manden, men det måtte han jo ikke ha været øv øv.. men håber virkelig snart du finder ham

Anmeld

2. juni 2011

kiwifrugten

Tak skal i ha hvor er i søde. Har været på date før men der var det MIG der ikke havde kilden i maven og så får jeg det endelig øv altså håbede virkelig på at se ham mere end den ene dag. Vi skrev og ringede sammen hver dag og det savner jeg

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Øøøv altså hvor jeg kender det... Har selv været single i 5 år, og har en søn på 17 mdr (også en upser) Og for pokker hvor har jeg dog kysset mange frøer... Det værste er bare desværre at ens barn ofte blir undskyldningen, efter et par dates, når fyren ikke tør sige sandheden, blir det ofte: "jeg er ikke klar til et forhold med en med barn"

Der er næsten ikke noget værre end at få en afvisning, og slet ikke hvis man selv følte det rigtig... Op med humøret, han skal nok komme lige pludseligt... :-)

Er ikke selv single længere, datede en fyr for et års tid siden, hvor det ikke gik, og han fortrød, men holdte ham på pinebænken i 6 mdr, og nu har vi været sammen i 2 måneder hehe... Så 2 måneder mere så har jeg rekort i længeste forhold... (suk suk)

Anmeld

2. juni 2011

dorthemus

Respekt for, at du allerede er klar til dating 6 uger siden fødsel  Min datter er lige blevet et år og jeg er sgu stadig ikke klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.