Har skrevet men ham ca 1½ mdr,han fandt mig på netdating,Kemien var der i telefonen og han var skide lækker på sine billeder.
Tirsdag aften kl 19 kom min date hjem til mig. Han skulle lige låne mit bad da han kom lige fra arbejde. Vi tog derefter ud at spise som han insisterede på at betale og derefter tog vi i biffen.Da den var færdig tog vi hjem til mig og fik noget vin og øl og vi sad oppe til kl kvart over 4 om natten og sluttede af med en film som vi faldt i søvn til. Om morgenen onsdag skulle jeg hente min datter hos min mor som bo 1 min fra mig så var hurtigt tilbage igen
Han vågnede og snakkede til hende og hun smilede stort og han sys hun var super skøn. Så sov vi lidt mere og sidst på formiddagen vågnede vi og vi fik morgen mad sammen. Og så sku han hjem for han sku ha sin datter.
Han skev så ikke rigtig så jeg ringede om aftenen da jeg vidste datteren var kommet i seng. Vi snakkede godt sammen og til sidst spurgte jeg om vi skulle ses igen. Men han havde ikke den kilden i maven. Øv øv
Han var bare så sød og charmerende og lækker og romantisk og sjov ja hele pakken. Jeg har været single i 6 år snart, fødte dog for 6 uger siden men hun var ikke planlagt. Men endelig gir man kærligheden en chance og så var jeg ikke noget for ham blev bare virkelig ked af det og skuffet.
ville ikke noget med dette var bare ked af det og ville ud med det. Familie og venner spørger hele tiden og jeg tør ikke sige at han ikke var interessere i mig så holder dem bare lidt hen til jeg ikke er så ked af det mere
Anmeld