Hmm... Hvad gør man lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

MissGeoh

Mira0911 skriver:

8gb købte et kort til den.. 

Så tror jeg altså sagtens du kan få en 1000 kr for den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Lotus86

Du kan få 859 kr. for den hos smartdrop.dk hvis den virker som den skal

Anmeld

2. juni 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Du kan få 859 kr. for den hos smartdrop.dk hvis den virker som den skal

Den virker som den skal.... Hva så med 8gb kortet ? som er købt ved siden af... 

Anmeld

2. juni 2011

Lotus86

Mira0911 skriver:

Den virker som den skal.... Hva så med 8gb kortet ? som er købt ved siden af... 

Jeg tror kun de køber telefoner, men jeg er ikke sikker, men kig på deres hjemmeside, der kan du sikkert finde ud af det.

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Lotus86 skriver:

Jeg tror kun de køber telefoner, men jeg er ikke sikker, men kig på deres hjemmeside, der kan du sikkert finde ud af det.

Ja må lige studere det derinde...

Anmeld

3. juni 2011

handywoman

Undskyld men jeg fatter ikke, at der er nogen der giver 5000 kroner for en telefon og ikke har den længere  tid.

Jeg mistænker dig slet ikke, men i disse tider hvor der er meget tyveri at disse smarte mobiler, hvordan er jeg garanteret at den ikke er stjålet, hvis sælgeren ikke har en bon??

Dette indlæg er ikke ment negativt bare undrende

Anmeld

3. juni 2011

Turtles

Mira0911 skriver:

Jeg har en HTC Desire til at ligge som er god som ny, når man ikke har bonnen på den, så er den vel egentlig meget svær at sælge? 

Hvad har du gjort i denne situation? 

Hejsa.

Hvis man skal købe den tlf nu igennem teleselskaber. Ville den med abonnement koster ca. 3000kr over 6 mdr.. (ifølge telepristjek) Så jeg ville da også mene at eftersom den er brugt og har ekstra Gb kan du godt sælge den for 1000kr måske mere?

Så sæt den da til salg på dba eller trendsales, eller her?? Det ville jeg gøre..

Håber det kan hjælpe dig

Anmeld

3. juni 2011

Clarasmor2010

du kan købe den for ny til 2400kr, så du skal ikke regne med at, få mere end 1000kr for den, og uden bon, så er det en del mindre, men man kan jo være heldig :-)

Anmeld

3. juni 2011

Clarasmor2010

handywoman skriver:

Undskyld men jeg fatter ikke, at der er nogen der giver 5000 kroner for en telefon og ikke har den længere  tid.

Jeg mistænker dig slet ikke, men i disse tider hvor der er meget tyveri at disse smarte mobiler, hvordan er jeg garanteret at den ikke er stjålet, hvis sælgeren ikke har en bon??

Dette indlæg er ikke ment negativt bare undrende

altså det er vel smag og behag, min kæreste og jeg har heller ikke vores mobiler mere end et halvt år, så er der kommet noget nyt vi hellere vil have. Det er bare en hoppy for os, nok en dyr hoppy, men det er jo heldigvis vores eget problem.

Men giver dig ret, jeg ville heller aldrig købe en mobil uden bon.

Anmeld

3. juni 2011

handywoman

Jeg har en mobil jeg har haft de sidste 2 år. Planen er ikke før den ikke kan mere.

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge en ny smart en til. Det er måske mig der er håbløs gammeldags. Jeg skal ikke på nettet på mobil, er ikke på facebook.

Men er da åben for andres input, til hvad det fede ved en smart mobil er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.