Knækket fortand. Tandplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.876 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

SHERO

Elias faldt desværre i går og slog et hjørne af hans fortand  fik afvide af DP'en at jeg skulle holde øje med om den blev brun/sort for så skulle den rykkes ud (som ved en af hendes gamle børn)

Ved i om det er nogen tandplejen vil kigge på, tænker også om den er blevet slået løs, kan ikke umiddeltbart mærke det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

sarahb

ja det tror jeg bestemt, min veninde skulle op med hendes søn bare for en sikkerheds skyld. men ikke akutmen følgende mandag, dette skete en torsdag.

Anmeld

2. juni 2011

Janni85

Da Oliver faldt og slog sin fortand, ringede jeg til tandlægen og spurgte om de ville se på ham. Han havde ikke ondt eller noget, men de ville da gerne lige kigge på ham alligevel.

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Okay, så må jeg hellere ringe i morgen eller mandag. Puhh håber den blir i munden

Han er heldigvis ikke ondt, og spiste kylling i karry 30 min efter styrtet...

Anmeld

2. juni 2011

Miss Tina

Tullen85 skriver:

Elias faldt desværre i går og slog et hjørne af hans fortand  fik afvide af DP'en at jeg skulle holde øje med om den blev brun/sort for så skulle den rykkes ud (som ved en af hendes gamle børn)

Ved i om det er nogen tandplejen vil kigge på, tænker også om den er blevet slået løs, kan ikke umiddeltbart mærke det?

Jeg ville ringe til "tandvagten" og høre hvad deres holdning er.

Var udsat for det samme for nogen mdr siden og var ved tandlægen der, så længe at den ikke blev mørk, havde blødt eller var løs skulle der ingen problemer var.

Ellers prøv at gi lidt is og så mærke godt efter i tanden, det kan jo godt gøre ondt at moar står der med fingerne i munden

Hvis i har forsikring på Elias skal i huske at melde det, som reglen kan det gøres over nettet.

Anmeld

2. juni 2011

JustinsMoar

Jeg mener først at tandplejen har åben på mandag!

Indtil da, er der vidst ikke andet for end at du selv holder øje og mærket efter..

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Miss Tina skriver:

Jeg ville ringe til "tandvagten" og høre hvad deres holdning er.

Var udsat for det samme for nogen mdr siden og var ved tandlægen der, så længe at den ikke blev mørk, havde blødt eller var løs skulle der ingen problemer var.

Ellers prøv at gi lidt is og så mærke godt efter i tanden, det kan jo godt gøre ondt at moar står der med fingerne i munden

Hvis i har forsikring på Elias skal i huske at melde det, som reglen kan det gøres over nettet.

Det blødte ret kraftigt lige efter men stoppede hurtigt, kunne ikke rigtig afgøre om det var fra læbe eller tand... Ringer til tandplejen og høre ad... ooog forsikringen må jeg også hellere kontakte...

Tak for svar...

Anmeld

2. juni 2011

Miss Tina

Tullen85 skriver:

Det blødte ret kraftigt lige efter men stoppede hurtigt, kunne ikke rigtig afgøre om det var fra læbe eller tand... Ringer til tandplejen og høre ad... ooog forsikringen må jeg også hellere kontakte...

Tak for svar...

Det er heller ikke nemt at se hvor al det blod kommer fra.

Jeg fik min tandlæge til at skrive ned hvad der var sket og hvad de havde gjort, forsikringen var ligeglad med det, men nu ved jeg hvad de gjorder der.

Der gik et par dage før jeg kom til tandlængen med trolden, for sådan nogen ting sker altid lige op til en weekend.

Anmeld

2. juni 2011

Dictes mor

Altså nu er jeg så priviligeret at min far er tandlæge, og derfor ville jeg straks få ham til at se på det. Hvis ikke han var, så ville jeg tage til tandlæge ligeså snart det var muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.