Hvad giver du din baby på af tøj når det er varmt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Giver du hende jakke/trøje på?

Synes det er lidt sjovt for han skal jo helst ikke have det for varmt. Han har børneeksem så hvis han får det for varmt begynder eksemen at klø...

Nej, ikke når hun sover 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Elias sover inde, så sover kun i body, når han sover ude i dagplejen er det i det tøj han har på, hvis det er varmt sover han kun i langærmet body og strømpebukser og dyne... (står i skygge og læ)

Når vi er ude og lege har han bare en langærmet body på, strømper, sandaler, tynde bukser og solhat (og solcreme)

Okay.... Ud fra det du skriver tror jeg at jeg giver ham for meget tøj på. Synes det er så svært at finde ud af hvor meget og hvor lidt han skal have på.

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

NinaSophia skriver:

min 14 dage gamle datter er en meget meget varm baby, hun sveder rigtig meget bare når hun ligger på mig i sin body.

hun er nød til at sove i ble indenfor i denne her periode.

ellers er det kun i en uld body  i barnevognen med hendes tyndeste dyne.

Ja hun må være en varm pige når hun ikke har mere på...

Tillykke med hende...

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

lina 7 mdr.. de her dage har hun sovet i kort ærmet bluse og korte bukser, med dyne over sig i barnevognen... om natten får hun nat dragt på, fordi hun sparker dynen af..... hun er en total svedig gris...

Kender alt til med at sparke dynen af, det gør min dreng også....  Tror bare det er noget de skal.... hi hi hi..

Du skriver at hun har kort ærme bluse og short på, er det kun når hun sover? På lørdag skal vi tilbringe en del udenfor, han skal sidde i klapvognen, men er lidt i tvivl om hvad han skal have på. De siger jo at der kommer op til 24 grader...

Anmeld

2. juni 2011

Maja88

Anonym skriver:

Kender alt til med at sparke dynen af, det gør min dreng også....  Tror bare det er noget de skal.... hi hi hi..

Du skriver at hun har kort ærme bluse og short på, er det kun når hun sover? På lørdag skal vi tilbringe en del udenfor, han skal sidde i klapvognen, men er lidt i tvivl om hvad han skal have på. De siger jo at der kommer op til 24 grader...

alt efter om det blæser eller ej..

men hvis det er vindstille. ville jeg give ham:

strømpebukser/ eller tynde bomuldsbukser.

en lang body(da babyer ikke må få direkte sol)

og en solhat og så i skyggen

Anmeld

2. juni 2011

nvm

Anonym skriver:

hehe ja åbenbart min datter på 4 gør det også..'

nej det ikke kun når hun sover, det også når hun er oppe og vi evt er ude på en cafe,og hun ikke gider ligge/sidde i barnevognen..så gir jeg hende en trøje uden på hvis det blæser.. og selvf en sommerhat pga solen..

men jeg hatr altid ekstra tøj med til hende, hvis hun fryser eller sveder

Anmeld

2. juni 2011

Karo

Anonym skriver:

Hej

Hvor meget tøj giver du din baby på de næste dage hvor vejret bliver godt? Jeg har en søn på 8 mdr og synes han virker meget varmt efter en lur i barnevognen.

Synes nogle gange det er for koldt kun at have en body på og til tider for varmt at have body (kort ærme) og bluse på...

Jeg brugte sommerdragter til Marcus da han var lille. Det er en mellem ting mellem en body og en heldragt (hvis du ikke lige ved hvad det er).

Ida er lidt over et år og hun får shorts på med en body og en t-shirt. Når hun skal sove tager jeg short og t-shirt af og så sover hun bare i en body.

Anmeld

2. juni 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej

Hvor meget tøj giver du din baby på de næste dage hvor vejret bliver godt? Jeg har en søn på 8 mdr og synes han virker meget varmt efter en lur i barnevognen.

Synes nogle gange det er for koldt kun at have en body på og til tider for varmt at have body (kort ærme) og bluse på...

Min søn er meget varm , og sover kun i en langærmet body og en dyne udenfor , altså det har han gjort i dag ..

Det er meget forskelligt hvad han sover i indenfor , men for det meste også en langærmet body

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Anonym skriver:

Jeg ville give ham noget tyndt lyst bomuldtøj på, helst langærmet og langbenet og en solhat, de er meget modtagelige for solen i den alder, og skal helst slet ikke være i den...

Men ja, det er møg svært, jeg plejer at give på i lag, om morgen får han både strømpebukser og bukser på, body og bluse, så kan man tage af som det blivere varmere... :-)

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Jeg ville give ham noget tyndt lyst bomuldtøj på, helst langærmet og langbenet og en solhat, de er meget modtagelige for solen i den alder, og skal helst slet ikke være i den...

Men ja, det er møg svært, jeg plejer at give på i lag, om morgen får han både strømpebukser og bukser på, body og bluse, så kan man tage af som det blivere varmere... :-)

Jeg må prøve mig frem og give ham lidt forskelligt på.... Og have lidt ekstra tøj med så jeg kan give ham mindre eller mere tøj på...

Ja det er virkelig svært... Og nogle dage er det ikke varmt om morgenen men varmere hen på dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.