total lorte dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

MichellaMalou

ja idag skulle mig og min forlovede til hans morfar's fødselsdag. men så ringer hans mor halv otte imorges og skal siges mig og min forlovede kun har fået 4½ times søvn. men hans mor ringer jo så og er total græde færdig i telefonen og siger så at hendes far er blevet indlagt med en hjerne blødning og nok ikke vågner igen. og spørg om vi ikke kan komme over til hende. og selvfølgelig er vi jo så søde og stå op der halv otte og gå i bad også tøj på og ned i bilen også over til hende. der var vi så i nogle timer. så kom hans far hjem fra arbejde også kunne vi tage hjem vi når bare lige ind af døren ringer hans telefon som er hans far og siger nu er hans morfar altså død.. på sin 65 års fødselsdag idag øv for en lorte dag.. så ingen fødselsdag til os. men en begravelse snart. 

ville bare lige ud med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

SD21

Øv hvor trist !  til jer !

Anmeld

2. juni 2011

MichellaMalou

SD21 skriver:

Øv hvor trist !  til jer !

rigtig trist tusinde tak

Anmeld

2. juni 2011

wamse

Det gør mig ondt 

Anmeld

2. juni 2011

MichellaMalou

wamse skriver:

Det gør mig ondt 

Anmeld

2. juni 2011

Vial

Hvor trist, men også vildt at dø på sin fødselsdag!

Synd for jer og familien.

Anmeld

2. juni 2011

mortilflere

65 år bare for tidligt.

Anmeld

2. juni 2011

MichellaMalou

ja vi synes os det var ret godt gået at han dør på sin fødselsdag ja 65 år er for tidligt hans oldemor er 86 eller sådan noget det er den anden eller tredje hun ligger i graven som er yngre end hende.. og mine bedsteforældre er omkring de 76 år.. synes det vildt han så dør så tidligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.