Det trykker på mine hofter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Sabina

Hej de' damer.

Nu har jeg haft det sådan her i et par dage, og nu vil jeg bare hører om der er andre, som har oplevet det samme.

Jeg er 35+4 og føler flere gange om dagen at der kommer et kæmpe press på mine hofte.  Hvis jeg står op, er jeg ved at falde sammen. Ikke at det gør ulideligt ondt, men synes dog det er ubehageligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Sabina

Ingen der har prøvet det ?

For så burde jeg måske snakke med jordemoderen ..

Anmeld

3. juni 2011

Holbæktrunten

Sabina skriver:

Ingen der har prøvet det ?

For så burde jeg måske snakke med jordemoderen ..

Kunne lyde som om baby er ved at indstille sig i bækkenet :0)

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Holbæktrunten skriver:

Kunne lyde som om baby er ved at indstille sig i bækkenet :0)

Hmm ja . Det er jo så det jeg ikke lige ved

Derfor jeg havde håbet på der var nogle herinde, som havde prøvet det samme. Men tror bare jeg snakker med Jordemoderen istedet .. Så for jeg helt 100 også det rigtige svar  Men tak for dit svar ..

Anmeld

4. juni 2011

A&F

Sabina skriver:

Hmm ja . Det er jo så det jeg ikke lige ved

Derfor jeg havde håbet på der var nogle herinde, som havde prøvet det samme. Men tror bare jeg snakker med Jordemoderen istedet .. Så for jeg helt 100 også det rigtige svar  Men tak for dit svar ..

Hej

Jeg er 34+3 i dag, og har det på samme måde som du beskriver. Babys hoved har dog siden uge 27 ligget med hovedet nede i bækkenet. Det føles som om jeg får drejet nogle knive i underlivet i nogle sekunder. Virkelig ubehageligt. Men tror, at det er baby der forbereder sig på at komme ud

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

A&F skriver:

Hej

Jeg er 34+3 i dag, og har det på samme måde som du beskriver. Babys hoved har dog siden uge 27 ligget med hovedet nede i bækkenet. Det føles som om jeg får drejet nogle knive i underlivet i nogle sekunder. Virkelig ubehageligt. Men tror, at det er baby der forbereder sig på at komme ud

min babys hoved har også ligget ned ad siden uge 23 ca. Men ja det er en lidt ubehagelig følelse .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.