Hvad er jeres bmi og hofte/talje ratio??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

hofte 98 og 69 mener jeg...

Så er du lidt større end mig begge steder...sjovt når dit bmi er mindre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2008

Katjaro

Hæ - det ville vist ikke rigtig give nogen mening om jeg gav mit hofte/talje tal - da jeg pt. er uden talje og den vil blive mere og mere ikke eksistrende.

Men må jeg sige at BMI kan være utrolig misvisende, hvis i har mange muskler, for så vil BMI være væsentlig højere end hvad der er korrekt (hvis man mener at et højt BMI er ensbetydende med høj fedt procent).

Hilsen Katja 15+4

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Hæ - det ville vist ikke rigtig give nogen mening om jeg gav mit hofte/talje tal - da jeg pt. er uden talje og den vil blive mere og mere ikke eksistrende.

Men må jeg sige at BMI kan være utrolig misvisende, hvis i har mange muskler, for så vil BMI være væsentlig højere end hvad der er korrekt (hvis man mener at et højt BMI er ensbetydende med høj fedt procent).

Hilsen Katja 15+4

Netop...derfor hofte-talje mål viser lidt bedre om man evt har for meget bugfedt, som jo er det farlige...
Knus Eva..

Anmeld

23. november 2008

Katjaro

Eva skriver:

Netop...derfor hofte-talje mål viser lidt bedre om man evt har for meget bugfedt, som jo er det farlige...
Knus Eva..

Men samtidig kan det også være "forkert" at bruge den, såfremt man som mig, har smalle hofter, og ALDRIG har haft talje.

Og det er IKKE fordi jeg altid har haft 10 kg for meget på sidebenene

Hilsen Katja

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Men samtidig kan det også være "forkert" at bruge den, såfremt man som mig, har smalle hofter, og ALDRIG har haft talje.

Og det er IKKE fordi jeg altid har haft 10 kg for meget på sidebenene

Hilsen Katja

Netop...jeg har den perfekte bygning til den test...

Anmeld

23. november 2008

Katjaro

Eva skriver:

Netop...jeg har den perfekte bygning til den test...

Engang i mellem ville jeg gerne bytte lidt hofte for lidt talje ))

Men er sgu egentlig tilfreds med min bygning.

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Engang i mellem ville jeg gerne bytte lidt hofte for lidt talje ))

Men er sgu egentlig tilfreds med min bygning.

Ja, bare man kunne tag lidt og give lidt... så kunne du få lidt hofte, så synes taljen mindre..

Anmeld

23. november 2008

Katjaro

Eva skriver:

Ja, bare man kunne tag lidt og give lidt... så kunne du få lidt hofte, så synes taljen mindre..

jeps det var det jeg tænkte .

Men som sagt efterhånden kunne jeg have bagdel som en ladeport - og jeg ville alligevel ikke have nogen talje.

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

jeps det var det jeg tænkte .

Men som sagt efterhånden kunne jeg have bagdel som en ladeport - og jeg ville alligevel ikke have nogen talje.

Hvor er det egentlig fantastisk så forskellige alle os mennesker er...med eller uden gravide maver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.