Meget vigtigt.. kan i hjælpe ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Anonym trådstarter

ER det vigtigt med en skriftlig opsigelse på en lejlighed? eller er det både sikkert og godt nok over en telefon? tænker? om man kan ringe og forklare man har fortrudt.. der er jo intet skriftligt bevist!

Hvis man har underskrevet og lavet en ny Lejekontrakt er man så forpligtet til at betale noget for det hvis man der har fortrudt underskriften?

står nemlig i det problem at jeg har fortrudt opsigelsen og har fortrudt at jeg har underskrevet en ny lejekontrakt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Tulle28

Altid få alting på skrift - uanset hvad det er!! Prøv at ringe til LLO, de kan sikkert hjælpe dig med dit spørgsmål...

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Altid få alting på skrift - uanset hvad det er!! Prøv at ringe til LLO, de kan sikkert hjælpe dig med dit spørgsmål...

super. Det vil jeg gøre

Anmeld

2. juni 2011

Lunae

Din nye lejekontrakt er bindende, men prøv da at ringe derned! Hvis din nuværende lejlighed er udlejet, så er der nok ikke meget at gøre, men ellers kan du måske nå at annullere!

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Din nye lejekontrakt er bindende, men prøv da at ringe derned! Hvis din nuværende lejlighed er udlejet, så er der nok ikke meget at gøre, men ellers kan du måske nå at annullere!

ja jeg overvejede ringe til min udlejer. Men ville også være dumt hvis jeg så skal hen og betale for det andet også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.