Er ikke gået op for mig endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

SkrukUngKvinde

Jeg testede positiv den 27. maj, det er bare ikke rigtig gået op for mig endnu. Jeg synes det er uvirkeligt, især da jeg troede jeg skulle have en mens inden. Det er svært at fortælle nyheden til andre, når man ikke selv tror på det, og føler man derved lyver.

Er der andre der har/har haft det ligesom mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

SkrukUngKvinde skriver:

Jeg testede positiv den 27. maj, det er bare ikke rigtig gået op for mig endnu. Jeg synes det er uvirkeligt, især da jeg troede jeg skulle have en mens inden. Det er svært at fortælle nyheden til andre, når man ikke selv tror på det, og føler man derved lyver.

Havde det på samme måde  

det var først da jeg mærkede Mille sparke inde i maven at jeg fattede at der virkelig var noget på vej  og hold k*ft jeg savner den følelse a at være gravid

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

2. juni 2011

SkrukUngKvinde

MillePrinsessensMor skriver:

Havde det på samme måde  

det var først da jeg mærkede Mille sparke inde i maven at jeg fattede at der virkelig var noget på vej  og hold k*ft jeg savner den følelse a at være gravid

Held og lykke med graviditeten

Tror også først det er der det sådan rigtig går op for mig, eller til scanning  

Tak skal du have  

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

SkrukUngKvinde skriver:

Jeg testede positiv d. 26 Så jeg ved udemærket hvordan det føles Det er heller ikke gået op for os endnu

Anmeld

2. juni 2011

SkrukUngKvinde

CSDK<3 skriver:

Jeg testede positiv d. 26 Så jeg ved udemærket hvordan det føles Det er heller ikke gået op for os endnu

Eeeej TILLYKKE

Det er træls når man ikke tror på det..

Har du nogle symptomer?

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

SkrukUngKvinde skriver:

Eeeej TILLYKKE

Det er træls når man ikke tror på det..

Har du nogle symptomer?

Jeg kan mærke rumlen i mit underliv, lissom når jeg skal have min mens, men ellers ikke så meget, udover ENORMT ømme bryster!

Har haft kvalme en enkelt aften, men ikke noget at råbe hurra for

Og selv tillykke da  Det er bare en fantastisk nyhed for alle, også selvom det er svært at forstå.. Jeg tror ikke at jeg forstår det helt før jeg ser den lille på en scanning

Anmeld

2. juni 2011

Lotus86

Tillykke med graviditeten

Jeg er 37+0 i morgen, og jeg har et eller andet sted stadig ikke rigtig fattet det, så ja, jeg forstår dig godt

Anmeld

2. juni 2011

SkrukUngKvinde

CSDK<3 skriver:

Jeg kan mærke rumlen i mit underliv, lissom når jeg skal have min mens, men ellers ikke så meget, udover ENORMT ømme bryster!

Har haft kvalme en enkelt aften, men ikke noget at råbe hurra for

Og selv tillykke da  Det er bare en fantastisk nyhed for alle, også selvom det er svært at forstå.. Jeg tror ikke at jeg forstår det helt før jeg ser den lille på en scanning

Tak tak  

Jamen jeg har også bare VILDT ømme bryster, og smerter ligesom når man forventer sin mens. 

Jeg kan stort set ikke spise, kun når det bliver aftensmad tid, men så kan jeg også bare spise til jeg går i seng 

Hvornår har du termin? 

Anmeld

2. juni 2011

DenLykkelige

Jeg kan så spise fra jeg vågner til jeg går i seng! Og har den største lyst til Makrel i tomat

Jamen i følge de beregninger jeg selv kan lave ligger terminen 31-01-2012

Og så skal jeg til lægen her d. 6-6 og få det hele bekræftet

Anmeld

2. juni 2011

SkrukUngKvinde

CSDK<3 skriver:

Jeg kan så spise fra jeg vågner til jeg går i seng! Og har den største lyst til Makrel i tomat

Jamen i følge de beregninger jeg selv kan lave ligger terminen 31-01-2012

Og så skal jeg til lægen her d. 6-6 og få det hele bekræftet

Uh du må have en tom mave så. Får du klemt lidt ned alligevel?

Det bliver spændende at komme til lægen at få det bekræftet  

Skal selv til lægen d. 7 juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.