Ondt i siderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

anynom

Hej piger!

Jeg har lige et enkelt spørgsmål.

Jeg døjer meget med ondt i siderne, i højde med nyrerne, bare foran i stedet for bagpå. Tror ikke det er ligament smerter, da jeg kun er 12+5 og livmoderen jo ikke er så højt oppe endnu. Er det andre, som døjer med det og som evt ved hvad det kan være? Det er primært når jeg sidder og ligger ned og uanset tid på dagen og hvor meget jeg har fået at spise. Det skal lige siges, at jeg er en lille pige, vejer 50 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Madam Blå

Det lyder som det jeg havde - men det var ligamentsmerter. Det var nogle ledbånd i maven, der skal holde livmoderen, som voksede eller blev strukket ud, eller hvad sådan nogle nu bliver Men ondt gjorde det!

Anmeld

2. juni 2011

anynom

Døjer også med ligament smerter, men det er helt nede i lysken - det virker bare mærkeligt, at ledbåndene så højt oppe (helt oppe under ribbene) skulle være påvirket allerede nu?

Anmeld

2. juni 2011

Madam Blå

Ja, det synes jeg også. Men det var hvad lægen sagde til mig. Men måske det bare var for at give mig et svar..

Mit gik over igen. Og det var ikke hele tiden, jeg havde ondt. Mest når jeg lænede mig tilbage, eller lå ned... Virkelig underligt, nu når jeg tænker over det. Det kan jo ikke være ligamenter.. Hmm..

Anmeld

2. juni 2011

anynom

Det kan det jo godt, og det er det garanteret også =) Sådan nogle ledbånd er jo lange =) Trøster mig ved, at dit gik over, så gør mit nok også =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.