Yesman :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

AndreasMor84

Har lige siddet og set filmen Yesman.. kom derfor til at tænke på mig selv og hvor ofte man egentlig siger nej til forskellige ting, enten fordi man ikke gider, ikke orker det eller bare gør det pr. refleks.

Ville jeres hverdag blive sjovere/anderledes, hvis I skulle sige JA til alt I blev bedt om, bare én dag??

Synes det ku være sjovt at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Dot D

Solstråle2011 skriver:

Har lige siddet og set filmen Yesman.. kom derfor til at tænke på mig selv og hvor ofte man egentlig siger nej til forskellige ting, enten fordi man ikke gider, ikke orker det eller bare gør det pr. refleks.

Ville jeres hverdag blive sjovere/anderledes, hvis I skulle sige JA til alt I blev bedt om, bare én dag??

Synes det ku være sjovt at prøve

Ja ja ja ja ja ja ja, det kunne være sjovt at prøve, tror jeg vil prøve resten af dagen.... Må vist hellere fortælle Stephan det, så han ikke undre sig, hvis der bliver sagt ja til ungerne, hi hi, hvor der normalt ikke ville

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Det tror jeg faktisk ikke, nej. Jeg er meget impulsiv mht. hvad jeg laver, siger sjældent nej til begivenheder m.m. så....

Dog tror jeg, at hvis jeg sagde ja til nogle af de uddannelser min bror har nævnt for mig, så ville jeg godt nok have noget af en opgave foran mig. Den seneste han nævnte er sprog og kommunikation i engelsk og spansk, og jeg tænker stadig - jeg VED det er en spændende uddannelse med lækre jobmuligheder (og lækker løn) men jeg er bange for, at studiet er for kedeligt uden praktisk arbejde - men måske jeg bare skulle sige ja?!

hm, havde jeg sagt ja til alt, så havde jeg været på kostskole og sprogrejse - to ting jeg gerne ville have oplevet! Sagde nej grundet økonomien, men pengene kunne jo være fundet, men det var nemmere bare at sige nej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.