Er jeg en dårlig og uansvarlig mor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Hvori skulle det uansvarlige være?

det uansvarlige skal ligge i at jeg tager 400km!! væk fra min søn den første weekend han er hos sin far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

An&Jo

bullerbassen skriver:

Kan ikke se hvad der skulle være uansvarligt i du tar afsted.

Din dreng er jo i trygge hænder - så nyd din frihed og få ladet batterierne op igen.

God tur .

Skulle det brænde på er du jo ikke ved verdens ende

tak..

og nej jeg er ikke længere væk end at et fly elelr tog kan bringe mig hjem rimelig hurtigt..

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

det uansvarlige skal ligge i at jeg tager 400km!! væk fra min søn den første weekend han er hos sin far

Men hvad ændrer det for din søn..ja, jeg kan som ikke helt se det.

Anmeld

2. juni 2011

Enayia

Ja jeg kan heller ikke rigtig se hvorfor du ikke skulle have lov til at slappe af. Om du er der eller sidder hjemme og piller bussemænd gør jo ingen forskel

Han er hos sin far. Han kan sikkert tage sig fint af sin søn, ellers har han vel et netværk han lige kan ringe til

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

isabellamor skriver:

far skal nok klare det...  se du bare og så ladet batterierne op til du skal se din dejlige søn igen.. gensynsglæden bliver så meget større når du har fået afladt totalt.. så kom du til kbh med dig og kom ud og oplev noget og hyg dig..

du er ikke en dårlig mor.. for i denne weekend er du ikke "mor" du er dig. og du skal plejes 

tak for det..

er sikker på at gensynsglæden bliver stor.. kommer ihvertfald til at savne ham, men ved også at jeg trænger til at slappe af BIG TIME

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Men hvad ændrer det for din søn..ja, jeg kan som ikke helt se det.

tror mere det bunder i at jeg jo ikke kan være der i løbet af få minutter hvis der skulle ske noget, men det tager jo ikke en dagsrejse at komme fra KBH til Aab hvis der skulle gå noget galt..

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

tror mere det bunder i at jeg jo ikke kan være der i løbet af få minutter hvis der skulle ske noget, men det tager jo ikke en dagsrejse at komme fra KBH til Aab hvis der skulle gå noget galt..

Men barnet har jo sin far der...altså så kunne forældre jo ikke tage på job og der er børnene endda hos en sekundær person....

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Enayia skriver:

Ja jeg kan heller ikke rigtig se hvorfor du ikke skulle have lov til at slappe af. Om du er der eller sidder hjemme og piller bussemænd gør jo ingen forskel

Han er hos sin far. Han kan sikkert tage sig fint af sin søn, ellers har han vel et netværk han lige kan ringe til

der er nemlig et netværk omkring ham som han kan ringe til.. derfor sagde jeg jo også ja til at tage til KBH for så er det ikke MIN lejlighed og dermed behøver jeg ikke få stress over rod elelr vasketøj, plus at jeg ikke skal lave mad, og det er også et stort plus..

Ja for mig bliver det ren afslapning, og for hans far, hårdt arbejde med en basse der går rundt over det hele og virkelig kræver ens opmærksomhed lige i tiden..

Anmeld

2. juni 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Men barnet har jo sin far der...altså så kunne forældre jo ikke tage på job og der er børnene endda hos en sekundær person....

præcis.. godt nok har far og søn kun set hinanden siden marts i år, men de har været sammen næsten hver dag den sidste måned fordi vi bor i nærheden af hinanden nu..

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

An&Jo skriver:

præcis.. godt nok har far og søn kun set hinanden siden marts i år, men de har været sammen næsten hver dag den sidste måned fordi vi bor i nærheden af hinanden nu..

Det er jo noget andet...altså en anden problematik...men du må jo mene barnet er klar til at undvære dig to nætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.