Yes super scanning!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Eeeej hvor skønt altså! 

Jeg har det glimrende. Dog ekstra træt, men det gør ingenting når jeg ved det er pga. det lille liv derinde .

Lige nu er der kæmpe, og jeg mener kæmpe festival i vores gade. Så det er super hyggeligt. Roskilde er rykket til Byen føles det som. Distortion festival er helt fantastisk!!

5 1/2 uge, så jeg halvvejs. Er det ikke skørt at tænke på?! 

VILDT!!!! halvejs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Leonora

Hey
Hvad tid skal du scannes i morgen....håber bare så meget at dine æg vokser så de snart er klar til at blive til en lille spire

Anmeld

4. juni 2011

ønskebørn74

Leonora skriver:

Hey
Hvad tid skal du scannes i morgen....håber bare så meget at dine æg vokser så de snart er klar til at blive til en lille spire

tak skal du have sødeste!!!  jeg skal scannes 13.40... weeee glæder mig vildt!!!!!

har du/i en god weekend???

lene

Anmeld

4. juni 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Alle æg er immellem 5-7mm, så de følges ad... Der er 4 i den ene side og 5-6 i den anden... Jeg blev sat op til 225 enheder Gonal-f, starte med orgalutran lørdag morgen og skal scannes på søndag... weehuu... Er bare super lettet og glad!!!!!

God forlænget weekend til jer alle sammen!!!!

Weeeeee... Hvor er det bare skønt

for en rigtig god scanning søndag

Anmeld

5. juni 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

tak skal du have sødeste!!!  jeg skal scannes 13.40... weeee glæder mig vildt!!!!!

har du/i en god weekend???

lene

Åhhhh hvor jeg krydser alt for at der fin fremgang.....det fortjener du SÅ meget. Håber op update senere. Sidder her på jobbet og venter spændt på at høre fra dig....

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

Åhhhh hvor jeg krydser alt for at der fin fremgang.....det fortjener du SÅ meget. Håber op update senere. Sidder her på jobbet og venter spændt på at høre fra dig....

Sidder også er spændet!!  Det skal bare gå perfekt denne gang 

Anmeld

5. juni 2011

Leonora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sidder også er spændet!!  Det skal bare gå perfekt denne gang 

Ja jeg kan næsten ik bære hvis ik det går som det skal......det MÅ altså være Lenes tur nu....

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora skriver:

Ja jeg kan næsten ik bære hvis ik det går som det skal......det MÅ altså være Lenes tur nu....

Lige præcis  

Anmeld

5. juni 2011

lillekylling

spørger nok til dumt men jeg har ikke børn..æggene? altså er et æg ikke et barn..eller får du så 5linger?  ehhe jeg er heeelt væk men tillykke

Anmeld

5. juni 2011

ønskebørn74

lillekylling skriver:

spørger nok til dumt men jeg har ikke børn..æggene? altså er et æg ikke et barn..eller får du så 5linger?  ehhe jeg er heeelt væk men tillykke

Nej ikke endnu... Jeg er i fertilitetsbehandling og er i det stadie hvor jeg får medicin for at ægene vokser i mine æggestokke... De skal først tages ud når de er 20mm og så skal min mands sæd putes i sammen med dem i et glas og de skal dyrkes 2-3 dage og så sættes op hvis der er nogen der er gode nok...

Kan godt forstå du bliver rundt på gulvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.