Elias 16½ mdr, billedespam..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

SHERO

Nåårh nu synes jeg det var længe siden jeg lige havde vist min trold frem herinde... Puhh nu er han snart 17 måneder, og render rundt og laver balade konstant... Han har et KÆMPE temperement, og vil og kan (ikke rigtig) alt selv... Stadig en bette fyr, 81 cm og 9 kg, men med så meget krudt i røvet er det utroligt han overhovedet tager på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Mette.

Han er bare så skøn at se på  Og dejligt at læse om en som heller ikke er så stor, Emilie er 13 måneder, 8,0 kg og 76 cm.

Bliver i fulgt ekstra når han heller ikke er større, eller følger han sin egen kurve?

Anmeld

2. juni 2011

Maria.

Hvor er han sød!!

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Mette. skriver:

Han er bare så skøn at se på  Og dejligt at læse om en som heller ikke er så stor, Emilie er 13 måneder, 8,0 kg og 76 cm.

Bliver i fulgt ekstra når han heller ikke er større, eller følger han sin egen kurve?

Ikke rigtig så meget mere, nu får han bare fuld børneundersøgelse når han skal vaccineres, ellers ikke rigtig... men er blevet fulgt meget, men så længe han er glad og trives og har så meget energi (og har stabiliseret sig på kurven igen) er det ikke nødvendigt... Så det er skønt.. Men han har svinget meget på kurven, så har gået til kontrolvejning ca. en gang om måneden til han var 12-13 mdr..

Anmeld

2. juni 2011

Mette.

Tullen85 skriver:

Ikke rigtig så meget mere, nu får han bare fuld børneundersøgelse når han skal vaccineres, ellers ikke rigtig... men er blevet fulgt meget, men så længe han er glad og trives og har så meget energi (og har stabiliseret sig på kurven igen) er det ikke nødvendigt... Så det er skønt.. Men han har svinget meget på kurven, så har gået til kontrolvejning ca. en gang om måneden til han var 12-13 mdr..

Okay, men ja, så længe de trives er der jo heller ikke andet at gøre.

Emilie var faldet 3-4 linjer ned på kurven til 1-års undersøgelse, så vi skal snart afsted igen, så jeg håber hun snart kommer op på sin egen kurve igen.

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Mette. skriver:

Okay, men ja, så længe de trives er der jo heller ikke andet at gøre.

Emilie var faldet 3-4 linjer ned på kurven til 1-års undersøgelse, så vi skal snart afsted igen, så jeg håber hun snart kommer op på sin egen kurve igen.

Det samme havde elias, i hvert fald iflg SP's kurve, men iflg lægens var det kun 1½ streg... Meeen SP'en sagde også at der er ved at blive lavet en ny kurve til dem, for den er vist ikke så god, når den ikke stemmer overens med dem sygehuset og lægerne bruger...

Men det gør mig nu ikke så meget Elias er så bette, så han lettere at slæbe op og ned af trapperne i opgangen.. :-D

Anmeld

2. juni 2011

Mette.

Tullen85 skriver:

Det samme havde elias, i hvert fald iflg SP's kurve, men iflg lægens var det kun 1½ streg... Meeen SP'en sagde også at der er ved at blive lavet en ny kurve til dem, for den er vist ikke så god, når den ikke stemmer overens med dem sygehuset og lægerne bruger...

Men det gør mig nu ikke så meget Elias er så bette, så han lettere at slæbe op og ned af trapperne i opgangen.. :-D

Det var lægens kurve hun var faldet så meget på, SP stoppede med at komme da hun var 11 måneder, fordi vi flyttede. Men hva, der er jo også forskel på børn som på voksne, så vi har nok bare små børn.

Haha, sådan ser jeg også på det Emilie vil også stadig slæbes rundt, selvom hun har kunnet gå længe, så det er faktisk rart hun ikke er så tung.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.