pinligt..:$

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

lucas<3

havde lige lånt kærestens nøgle for og komme ind og så ligger jeg nøglerne på barnevognen og går ud på trappen, hva sker der så.. så smækker døren, så stod jeg der og kunne ikk komme ind, så kæresten ringede efter hans storebror. og så fik de fisket min pung ud hvor vores ekstra nøglen var i.. hvor pinligt, alle folk troede vi var tyve der prøvede og bryde ind.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Heheh.. Det kunne være mig.

For et par uger siden lagde jeg nøglerne på barnevognen i kælderen, tog baby op i klapvognen og kørte.

Og ja, så kunne jeg jo ikke komme ind igen. Heldigvis kunne jeg nøjes med at ringe på hos min nabo og låne hendes kældernøgle.

Anmeld

2. juni 2011

lucas<3

RGN skriver:

Heheh.. Det kunne være mig.

For et par uger siden lagde jeg nøglerne på barnevognen i kælderen, tog baby op i klapvognen og kørte.

Og ja, så kunne jeg jo ikke komme ind igen. Heldigvis kunne jeg nøjes med at ringe på hos min nabo og låne hendes kældernøgle.

hehe det var altid noget hun havde en nøgle..

Anmeld

2. juni 2011

Carina:-)

Heldigt I slap for en låsesmed,har hørt det kan være dyrt.

Anmeld

2. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Haha kunne lige se det for mig.

Har selv prøvet da vi boede i lejlighed og havde en dør som hvis den smækker så låser den, og jeg havde en baby på nogle måneder som lå på legetæppe og skulle liiige ud i gangen og se i fryseren og havde åbnet døren heelt op, men vupti , vinden fik fat og smækkede skidtet i. Så der stod jeg så i KORT stropbluse uden bh, og i hipsters, og havde ikke mobil, og fuuuck troede det var løgn man ! ! Min baby var stadig indenfor ! ALENE!

Løb ned til naboen i INGENTING næsten, død pinligt, og måtte låne en mobil og ringe til min farmor som altid har min nøgle på sig, havde jeg ringet 2 min senere var hun taget til sang med mobilen skukket ! Men nåede hende imens hun var PÅ VEJ til salg ! puu ha, go timing hvis det endelig skulle være. Men alt endte godt og min lille pige lå og hyggede sig på sit tæppe, hun nåede at være alene i 5 min.

Anmeld

2. juni 2011

lucas<3

Carina:-) skriver:

Heldigt I slap for en låsesmed,har hørt det kan være dyrt.

Ja de er dyre. Undeboen mener det koster 1500 bare som start løn og plus det er helligdag og timeløn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.