kuffert barn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. november 2008

eliasogmor

til jer enlige hvis børn ser begge forældre, har jeres børn værelse hos jer begge, og har det tøj osv hos jer begge.. eller er de kuffert børn

elias far og mig blev nemlige enige om dengang, at vøres søn skulle så vidt som mulig ikke blive et kuffert barn... men da det slet ikke er offiecelt længere er jeg faktisk på en måde glad for at han ikke skal flytte mellem to hjem..det må da være forvirrende..har dog aldrig selv prøvet det....

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Honningblomst

til jer enlige hvis børn ser begge forældre, har jeres børn værelse hos jer begge, og har det tøj osv hos jer begge.. eller er de kuffert børn

elias far og mig blev nemlige enige om dengang, at vøres søn skulle så vidt som mulig ikke blive et kuffert barn... men da det slet ikke er offiecelt længere er jeg faktisk på en måde glad for at han ikke skal flytte mellem to hjem..det må da være forvirrende..har dog aldrig selv prøvet det....

knus

Men hvad er alternativet....hvis det er at man kun ser den ene forældre, så tror jeg nu på det er bedre at være weekend barn.
Mine børn har en taske med i børnehave og den tager far med hjem og afleverer i børnehave igen...de har værelse, legetøj og også tøj hos far...og så har de kun 150m derover til,så de kan se ham når de selv har lyst.
Det optimale og bedste for børn er at have to lykkeligeforældre der bor sammen, det næstbedste to lykkelige forældre der bor hver for sig....og det sidste må være kun at have den ene forældre.
Knus Eva...som heldigvis ikke selv er skilsmissebarn...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Men hvad er alternativet....hvis det er at man kun ser den ene forældre, så tror jeg nu på det er bedre at være weekend barn.
Mine børn har en taske med i børnehave og den tager far med hjem og afleverer i børnehave igen...de har værelse, legetøj og også tøj hos far...og så har de kun 150m derover til,så de kan se ham når de selv har lyst.
Det optimale og bedste for børn er at have to lykkeligeforældre der bor sammen, det næstbedste to lykkelige forældre der bor hver for sig....og det sidste må være kun at have den ene forældre.
Knus Eva...som heldigvis ikke selv er skilsmissebarn...

der er ikke noget alternativ....vil jeg tro....

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

der er ikke noget alternativ....vil jeg tro....

Nej, desværre ikke....men sådan rent egoistisk, der er det da meget nemmere helt at slippe for faderen og alt det weekend-byt osv...men det er jo ikke mig det handler om, men mit yngel..

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

Lige en anden ting...glæd dig over at dit barn om ikke andet så har muligheden for at møde sin far og få svar på en masse spørgsmål....hellere sent end aldrig...

Anmeld

22. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Lige en anden ting...glæd dig over at dit barn om ikke andet så har muligheden for at møde sin far og få svar på en masse spørgsmål....hellere sent end aldrig...

det har han bare ikke.....

Anmeld

22. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

det har han bare ikke.....

jamen, så forstår jeg ikke...ved du ikke hvem manden er??

Anmeld

22. november 2008

A.

ihh så lang har vi slet ikke nået her hehe og ikke sikkert at vi når..men når barn er lille så vil jeg nok give til faren tingne hver gang bagefter når barn bliver større så vil jeg mene at har sin egne ting hos faren

Anmeld

23. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

jamen, så forstår jeg ikke...ved du ikke hvem manden er??

jo det ved jeg godt...

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

jo det ved jeg godt...

Så er der jo heller intet der forhindrer jeres søn i at opsøge sin far når han får det behov...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.