Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Ja, ellers kan Valmedteste også købes i Rema1000 - de har vist åbent idag:0)
Ja, ellers kan Valmedteste også købes i Rema1000 - de har vist åbent idag:0)
hehe.. jeg har noget længere til en Rema end til en Netto ellers må jeg jo vente til i morgen med at købe hvis ikke mens dukker op inden selvfølgelig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hehe.. jeg har noget længere til en Rema end til en Netto ellers må jeg jo vente til i morgen med at købe hvis ikke mens dukker op inden selvfølgelig..
Valle81 skriver: For at den er der og at de har åbent:0)Glæder mig til at høre mere og forhåbentlig til en ikke anonym tråd om JEG ER GRAVID:0)
For at den er der og at de har åbent:0)Glæder mig til at høre mere og forhåbentlig til en ikke anonym tråd om JEG ER GRAVID:0)
jeg håber os at kunne oprette sådan en tråd inden ret længe
netto har åbent i dag så må jeg hellere teste igen i morgen.. hehe
Jeg kan sagtens se to streger. Vil mene du er ret så gravid.
Det ligner ogsaa et stort tillykke herfra
Hvis det er valmed, så SKAL stregen være lyserød og fin før du kan regne med den i hvert fald...den ser lidt farveløs ud, men kan nu godt se den:-)
Prøv evt en andne og ser den lige sådan ud er den nok god nok
MariaE skriver: Hvis det er valmed, så SKAL stregen være lyserød og fin før du kan regne med den i hvert fald...den ser lidt farveløs ud, men kan nu godt se den:-) Prøv evt en andne og ser den lige sådan ud er den nok god nok
ja, det er en valmed test.. prøver os at teste igen om et par dage, hvis mens ikke er kommet..
Jeps, jeg kan godt se den! Hvis du er meget usikker, så test igen om et par dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128