postdanmark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

lykke mus

godaften.. tænkte på om postdanmark holder vel helligdag imorgen ligesom de fleste andre??

burde en pakke der er sendt mandag ikke være fremme til modtageren nu ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

hilma

kommer an på om den er sendt som b pakke:=) tror de holder fri i morgen

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

flower skriver:

godaften.. tænkte på om postdanmark holder vel helligdag imorgen ligesom de fleste andre??

burde en pakke der er sendt mandag ikke være fremme til modtageren nu ??

Er ret sikker på de holder lukket som alt andet... 

Anmeld

1. juni 2011

twinny

de holder fri som alle andre...

Anmeld

1. juni 2011

lykke mus

det sagde jeg også til kæresten.... haha (JEG FIK RET) han får fred.. men de køre vel fredag igen ik??

Anmeld

1. juni 2011

foto på lærred

Jov Post Danmark holder også helligdag i morgen. Ved ikke med din pakke, men mine mindre lærreder som kommer fra England (og når de så kommer til landet leveres med Post Dk) de har også det sidste stykke tid kommet meget senere end de plejer.Det er drøn irreterende, når der sidder nogle og venter

Jeg håber, du når at få din pakke.

Anmeld

1. juni 2011

hilma

flower skriver:

det sagde jeg også til kæresten.... haha (JEG FIK RET) han får fred.. men de køre vel fredag igen ik??

jo

Anmeld

1. juni 2011

lykke mus

foto på lærred skriver:

Jov Post Danmark holder også helligdag i morgen. Ved ikke med din pakke, men mine mindre lærreder som kommer fra England (og når de så kommer til landet leveres med Post Dk) de har også det sidste stykke tid kommet meget senere end de plejer.Det er drøn irreterende, når der sidder nogle og venter

Jeg håber, du når at få din pakke.

okay håber snart du får din pakke.. jeg har sendt en pakke til en anden bruger herinde i mandags og hun har vidst ikke fået den endnu ,,, fik godt nok afvide at de har travelt med at dele post ud men 3 dage for en lille pakke....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.