hvad tiltrækker jer mest, mørk eller lys???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

AA10

sarahb skriver:

Ja det er der hahha

heheheheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Frøken J.

Secrets skriver:

Jeg ved ikke hvad der tiltrække mig mest, men min asiatiske kæreste med mørke brune øjne, sort hud og den lækreste brune glød synes jeg bare er TOPlækker og fræk. Nammenam

Sort hud? Woops! Der skulle nu stå sort hår  Ikke at jeg har noget i mod "sorte", men min asiatiske kæreste er trods alt ikke sort

Anmeld

1. juni 2011

MaliksMor

Min mand er kurder.

og jeg er helt sikker på at det er hvad der tiltrække mig mest - altså, udlandske fyre

sort hår, brune øjne og en mørk hud

en blegfis tænder mig helt af

Anmeld

1. juni 2011

skønneunger

har været sammen med lidt forskelligt, fra kridhvid rødhåret dansker til helt mørk fra jamaica jeg har så fundet mig en mellemting nu, han er født og opvokset i england men hans fars side af familien er oprindeligt fra jamaica og hans mors side er oprindeligt fra irland.

så ehhh..... jeg har svaret begge dele jeg kigger efter personligheden og ikke nationalitet.

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

Nu kommer udseendet ikk altid forrest for mig.. men self ska de da være til at tænde på
Og der må flertallet altså være danske fra mig af..

Er hverken racist eller noget, men synes ikk jeg bliver tændt af så mange udenlandske.. der er da sikkert nogen imellem..
Men nej, de danske - europæiske til mig tak

Anmeld

2. juni 2011

L.J.L

Danske mænd! Jeg ville aldrig kunne falde for en udlændinge, har for få positive oplevelser med dem desværre

Anmeld

2. juni 2011

Fenja09

Sort hår og blå øjne - ligesom min egen danske mand herhjemme

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Jeg har stemt begge dele:

Davids far er adopteret fra Chile; altså brune øjne og næsten sort hår.

Adams er pæredansk; blå øjne og "kommunefarvet" hår (hvis han ikke var skaldet )

Jeg har datet/været kæreste med hhv en sri lankaner (adopteret også) og en ½ chilener, men også helt almindeligt dansk-udseende fyre...

Anmeld

2. juni 2011

nvm

hvis nu i lod være at tænke på religion, opførelse, personlighed, dårlige oplevelser osv..

hvis det KUN drejede sig om udseende, er jeres svar så stadig det samme???

er det så stadig de danske mænd i synes er mest tiltrækkende eller de udlandske?

for hvis man kigger på da i satte billeder ind af jeres drømmemænd der var flertallet mørke mænd i satte ind

for mit vedkommen er mit svar stadig udlandske fyre, meeeen skulle jeg tænke på alle andre ting som fx religion så ville det da være bedst for mig at vælge en dansk mand, da de fleste udlændinge jeg går efter SKAL giftes med en muslimsk pige, og det har jeg ALDRIG tænkt mig at blive, så der er toget jo nok kørt fra mig, medmindre der en af de få der ude, der vil ha mig som der ikke går op i de "regler"

kan jo altid  for det hehe

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

Min mand er fra udlandet, men han ser meget dansk ud, lyst hår,  blå øjne osv.

Jeg er generelt til de lyse typer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.