hvad tiltrækker jer mest, mørk eller lys???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

.....

nvm skriver:

jeg selv er mest til udlandske fyre sort hår, brune øjne, og brun kulør muuuums

hvad med jer piger, hvad fortrækker i??

Jeg er til samme type som dig , de er simpelthen MUMS. Synes de fleste danskere er for kedelige efterhånden, ved ikke om det bare er mig..Så udenlanske fyre er jeg for det meste til! , min kæreste er heller ikke dansker, så det passer meget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

eElak

Har svaret begge dele.. 

Jeg må indrømme at jeg har en svaghed for mørke fyre... Men ikke alle mørke fyre (det er det komiske).. Men spaniere, italienere og "indianere" lign. typer, samt nogle områder af øst-asien og sydamerika.

Araberne og indere tænder mig absolut ikke... Det gør afrikanere heller ikke for den sags skyld..

Men efter jeg blev single, så kan jeg også finde nogle danske fyre tiltrækkende i højere grad ;-)

forresten - min søns far (som jeg jo ikke er sammen med mere) er halvt filipiner - en god blanding og lige den type jeg bliver tiltrukket af.. 

Anmeld

1. juni 2011

nvm

chael skriver:

Danske fyre...

Eller europæiske mænd.

De holder sig bedst udseende mæssigt, i flest år.

Og ja, med fare for at lyde racistisk, så tænder mørke fyre mig bare ikke. Og jeg er altså ikke racist!

Når de bliver ældre bliver de heller ikke særligt pæne, som euro fyre gør

*Camilla 23+0

hoho det rigtig nok at de ser hurtigt ældre ud

blir hurtig grå håret hihi

Anmeld

1. juni 2011

nvm

Mut skriver:

Jeg er til samme type som dig , de er simpelthen MUMS. Synes de fleste danskere er for kedelige efterhånden, ved ikke om det bare er mig..Så udenlanske fyre er jeg for det meste til! , min kæreste er heller ikke dansker, så det passer meget godt

hehe skøøønt.

jeg har det sådan, hvis der stod 10 danske fyre foran mig og 10 udlandske, så jeg sikker på i den bunke med de udlandske, der ville være flste lækre..

synes bare også de har en fed stil osv..

Anmeld

1. juni 2011

twinny

nvm skriver:

hoho det rigtig nok at de ser hurtigt ældre ud

blir hurtig grå håret hihi

Det  er sandt.. Men de taber ikk håret eller bliver tynd håret på sammen måde, som mange danske mænd...  

Som jeg synes er mega øv...

Anmeld

1. juni 2011

nvm

Baby-støv skriver:

Det  er sandt.. Men de taber ikk håret eller bliver tynd håret på sammen måde, som mange danske mænd...  

Som jeg synes er mega øv...

hehe altså min datters far som er kurder fra tyrkiet, han er 26 og er allerede mega tynd håret

men de fleste har en god manke haha

Anmeld

1. juni 2011

.....

nvm skriver:

hehe skøøønt.

jeg har det sådan, hvis der stod 10 danske fyre foran mig og 10 udlandske, så jeg sikker på i den bunke med de udlandske, der ville være flste lækre..

synes bare også de har en fed stil osv..

Ja enig

Har altid været til mørkhårede fyre..men nu vil jeg have "hele pakken" så er nu mest til udlændinge ...

De kan bare noget, som danskere ikke kan..ved ikke hvad

Anmeld

1. juni 2011

twinny

nvm skriver:

hehe altså min datters far som er kurder fra tyrkiet, han er 26 og er allerede mega tynd håret

men de fleste har en god manke haha

okay uheldigt...  Men de fleste og flere end danske mænd har masser a manke...  

Anmeld

1. juni 2011

Frøken J.

Jeg ved ikke hvad der tiltrække mig mest, men min asiatiske kæreste med mørke brune øjne, sort hud og den lækreste brune glød synes jeg bare er TOPlækker og fræk. Nammenam

Anmeld

1. juni 2011

L83

nvm skriver:

jeg selv er mest til udlandske fyre sort hår, brune øjne, og brun kulør muuuums

hvad med jer piger, hvad fortrækker i??

Begge dele Men vil helst have en dansker

Love U sis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.