Jeg forstår dig så udemærket!!!!
Første scenarie... Jeg har skrevet sammen med en, hvor vi klikker vildt godt... Billedet.. Tjah, ikke det bedste, men satser på at realiteten gør det bedre.. Det gjorde det ikke...
Andet scenarie: Jeg skriver sammen med en, klikker igen ret så godt, men billederne var ret utydelige.. Jeg får et bedre billede... og jeg får det ligesom dig... derudover var der et par småting, hvor alarmklokkerne ringede, så har lige skrevet til ham at jeg ikke er interesseret i forhold. ham ville jeg ikke engang mødes med...
Det indre tæller, men det ydre tænder og er mega vigtigt i forhold til det første indtryk. Efter jeg blev single, så er jeg blevet ret åben i forhold til hvordan fyre ser ud.. så det er ikke fordi jeg sidder og stempler dem efter udseendet - dem jeg har haft gode dates med
har haft en super udstråling, som har gjort at jeg blev tiltrukket af dem...
Men grunden til at jeg også har afvist i de i scenariet ovenfor er også fordi jeg inderst inde egentlig ikke vil have en kæreste.. og det har jeg også sagt, at det er noget jeg er kommet frem til.. at jeg pt trives med at være baronen og jeg...
Af den grund er jeg også mere "pernitten" vil jeg tro, med hvem jeg vil bruge min tid med....
Anmeld