overfladisk kælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

eElak

Jeg forstår dig så udemærket!!!! 

Første scenarie... Jeg har skrevet sammen med en, hvor vi klikker vildt godt... Billedet.. Tjah, ikke det bedste, men satser på at realiteten gør det bedre.. Det gjorde det ikke... 

Andet scenarie: Jeg skriver sammen med en, klikker igen ret så godt, men billederne var ret utydelige.. Jeg får et bedre billede... og jeg får det ligesom dig... derudover var der et par småting, hvor alarmklokkerne ringede, så har lige skrevet til ham at jeg ikke er interesseret i forhold. ham ville jeg ikke engang mødes med... 

Det indre tæller, men det ydre tænder og er mega vigtigt i forhold til det første indtryk. Efter jeg blev single, så er jeg blevet ret åben i forhold til hvordan fyre ser ud.. så det er ikke fordi jeg sidder og stempler dem efter udseendet - dem jeg har haft gode dates med  har haft en super udstråling, som har gjort at jeg blev tiltrukket af dem... 

Men grunden til at jeg også har afvist i de i scenariet ovenfor er også fordi jeg inderst inde egentlig ikke vil have en kæreste.. og det har jeg også sagt, at det er noget jeg er kommet frem til.. at jeg pt trives med at være baronen og jeg... 
Af den grund er jeg også mere "pernitten" vil jeg tro, med hvem jeg vil bruge min tid med....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

twinny

sarahb skriver:

Altså man skal jo kunne tænde på det man ser og der er bare nogle man ikke tænder på og sådan er det bare. Så det skal du ikke have det dårligt over. Bare træls når man er forelsket i stemmen!

enig

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige snakket med ham...

Han kunne høre at der var noget galt, og til sidst sagde jeg - uden at sige det direkte - at det billede i mit hovede bare ikke stemte overens med billedet af ham, og det gjorde mig ked af det. Ked af at jeg reagerer på den måde.

Og han sagde bare "jamen hold dog op, sådan ser jeg jo bare ud, jeg er jo stadig et meget dejligt menneske" (sagt med et smil hele vejen igennem). Og det er jo lige netop det.. er ikke i tvivl om at han er et rigtig dejligt menneske! Hvis det havde været omvendt, og han havde sagt det til mig, så havde jeg ikke reageret helt så rummeligt, det er helt sikkert.

Anmeld

1. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg synes på ingen måder min kæreste var lækker da vi mødtes, Det tog ham 2-3 år og vinde mig hjerte, og vi har nu været sammen i 5,5 år. Og nu synes jeg han er SMUK!  Hvilket jeg har gjort siden vi begyndte at komme sammen. Jo mere vi kom til at snakke på venneplan jo smukkere blev han

Anmeld

2. juni 2011

Rikkeas

Anonym skriver:

Jeg tror ikke vi kunne være venner... ikke efter sådan noget her.

Men du bruger ordet "dømme" - og det er lige det! Tænk at jeg dømmer ham på baggrund af sådan noget. - Han er et super dejligt menneske, burde det ikke være det der var det vigtigste?

JO det burde ihvertfald være det vigtigste. men det er ikke altid tilfældet. Vi dømmer helt vildt, og hurtigt, men sådan er det bare..

det ene skal passe til det andet, hvis du ikke føler kemien er der, ved udseendet.. mja, så er det nok fordi det ikke skal være jer to

Anmeld

2. juni 2011

Sitrani

Hmm.. Hvis man ikke kan se bort fra, at udseendet ikke lige var hvad man håbede på, så skal man nok lade være med at møde folk på nettet, uden at have set billede først.. Ta' ud i i den virkelige verden og snak med nogle mænd - der er det meget nemmere at bedømme hvordan folk er, og så kan man ikke undgå at se hvordan de ser ud....

Men kan godt forstå dig, jeg ville have det på samme måde - alt det der med, at det er det indre der tæller, den holder altså ikke i længden, for man skal også kunne tænde på hinanden, og udseendet kan sagtens ødelægge følelserne - især hvis man havde forestillet sig noget andet...

Da jeg var single takkede jeg også nej til mænd, som jeg ikke synes var pæne, og det er vel en ærlig sag.... Synes ikke nødvendigvis man er overfaldisk af den grund, man kan bare ikke tænde på manden, og synes ikke der er noget ved hans udseende man finder attraktivt... det er vel fair nok! Men til gengæld kunne jeg heller ikle være sammen med en, som var 'smoking hot', men til gengæld havde en rådden personlighed - det skal spille sammen det hele, synes jeg!

Anmeld

2. juni 2011

Carina:-)

Eva. skriver:

Prøv lige at møde ham først....et billede fortæller ikke en skid jo...jeg har billeder af mig hvor jeg ser bedre ud end jeg gør.. og det samme gælder den anden vej rundt...og så er det jo personligheden som skinner igennem hos de fleste...undtagen lige de meget smukke, der er nogle der glemmer der skal være mere end bare det..

Enig.

Jeg er overhovedet ikke fotogen,og har ingen prob med opmærksomhed fra mænd ude i den store verden

Og andre kan se skide godt ud på billeder,og når man så ser dem IRL tænker man Hmmm...photoshop?

Giv det en chance,og er der stadig ikke noget der siger klik,så er det jo helt ok at sige fra .

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Så har vi været på "date" - og nøj en fesen omgang - han var ikke mig, og jeg sad bare og ventede på at det skulle slutte. Så nu er det prøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.