Yay! Er bare rigtig glad i låget idag :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2011

Pipsle2012

Hej piger og drenge 

Rigtig god aften til Jer alle sammen, og sikke en herlig en af slagsen, med det fantastiske sommervejr vi har

Er bare så glad i låget idag

Har den skønneste mand i hele verden, både fordi han er sød og dejlig som altid, og fordi han finder sig i mine "hormonella-hys-anfald", som der efterhånden har været nogle stykker af af forskellige årsager   

Men også fordi han klarer så mange praktiske ting i hverdagen, og tager over, når jeg ikke kan overskue tingene i min lille, dumme, hormon-forstyrrede hjerne  

Og fordi han er så sød at sige, at jeg er smuk og dejlig, på trods af at jeg efterhånden fylder lidt for godt i landskabet efter min egen mening, både på mave, numse og bryster  

Og fordi han gider rende i baby-butikker med mig, og glo på alle de dejlige ting til baby, og derefter frivilligt tager med mig i Bilka eller andre butikker, som han nok ellers helst var fri for  

Og fordi jeg ved han bliver den aller bedste far, vores lille Mille-pige kan ønske sig, når hun kommer ud til os til august  

Han er så sød til at nusse mave, "snakke" til hende, spørge hvad hun laver (om hun sover eller "hopper" rundt), og i det hele taget vise så stor glæde og interesse ved hende, og gang på gang fortælle mig at han glæder sig til vores lille pige kommer til verden   

Elsker min dejlige mand helt ubeskriveligt, og er sgu heldig at være gift med sådan et fantastisk menneske

Derudover har vi idag også lige været forbi Kære Børn og betale restbeløbet på den lækre barnevogn vi har bestilt til vores lille prinsesse, og også lige fået købt en del af det vi manglede, så nu mangler der kun lidt små-ting, og så er alt klar til vores prinsesse  Fantastisk fornemmelse at have styr på stort set alt udstyr nu, og der er endda 12½ uge til termin

Tak fordi I læste med, og fordi jeg måtte dele min glæde med Jer søde mennesker her på baby.dk  

Mange hilsner fra Janni og baby Mille i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Sakris

Dejligt indlæg :-)

Og giver dig ret. Man kan kun blive glad i låget af godt vejr. Især når sommeren betyder at i snart skal opleve det største i hele verden. Held og lykke med den sidste del af graviditeten. Det må være så skønt at have en mand der er så forstående og "far"-agtig inden barnet er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.