av min babs (lidt (meget) klam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, er lige ano pga nogle jeg kender her på siden.

jeg har i det meste af sidste uge haft sindsygt ondt i min højre babs, nærmere bestemt brystvorden. lige meget hvad jeg gjorde var jeg bare ved at dø, værst var det fredag og lørdag. søndag var det ikke så slemt og det samme mandag.

men så tirsdag morgen ( og jeg skal beklage detaljerne) lige midt i morgenmaden fik jeg et jag så stort at jeg fik vand i øjnene = jeg begyndte at tude, jeg hev op i blusen og konstaterede at jeg liiige skulle et smut på toilettet for det løb ud af brystet med tyk grøn lidt klumpet betændelse - jeg har aldrig oplevet noget lignende, for sa*** det gjorde avs - så hellere føde og have ammesår på brysterne... jeg ringede til lægen da kl blev så mange at de var stået op, og han blev noget stram i telefonen og sagde at DET skal vi have kigget på, fint nok svarer jeg, men det kan først blive fredag, for der har jeg fri. Nå han synes der var længe til, men gav mig alligevel en recept på noget antibiotika mod betændelse. Jeg sagde til han at jeg tror det er ovre nu, for jeg fik vist det hele mast ud (av av av av) så der kom klar væske til sidst.

Det er muligt, men vi skal lige tjekke alligevel.

der har ikke været noget siden, og den gør ikke ondt mere og er helt normal at se/mærke på.

hvad kan det være og har nogen af jer prøvet at få betændelse i brystet på den måde????

det er 5 mdr. siden jeg stoppede med at amme...

på forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Maja88

jeg tænker lidt om du har haft lidt mælk tilbage som så har givet brystbetændelse.

har du haft feber?

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg tænker lidt om du har haft lidt mælk tilbage som så har givet brystbetændelse.

har du haft feber?

nææ jeg har ikke fejlet noget

Anmeld

1. juni 2011

Maja88

Anonym skriver:

nææ jeg har ikke fejlet noget

hmm så ved jeg det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.