Husk at forkæle dig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Holbæktrunten

samantha1986 skriver:

Ja sådan sagde kæresten til mig her til aften. Jeg har de sidste måneder brugt 300-400 kr om måneden på baby ting selv om jeg endnu ikke er gravid. Jeg kan ikke se noget galt i at gå og købe lidt hen af vejen. Og det kan kæresten heller ikke. Men min søster synes det er dumt og synes vi burde tage at slappe af. Hmm det sårer altså lidt. Ja hun har sku fået et barn. godt nok en upser. (ved ikke om hun er jaloux over at jeg kan gå og hygge mig med at købe lidt af gangen).Og tænker at der da er andre end mig der køber før de er gravide. Nå men kæresten sagde så at det bestemte hun ikke, men jeg skulle altså huske mig selv og forkæle mig selv.

Hmm tænker lille jeg hvordan skal jeg forkæle mig selv. Jeg køber meget sjældent tøj da jeg ikke synes det klæder mig og gerne vil tabe mig før jeg køber nyt. Make up osv har jeg købt til et år da jeg fik gavekort til matas. og synes ellers ikke at jeg mangler noget.

Hvordan forkæler I skønne piger jer?

Jamen bla ved at købe ting til baby...

og ellers ting der gør mig glad: frokost med veninderne, en tur i biffen med manden, god chokolade, forkæle andre med små sjove gaver eller hjemmebagt kage, evt shopping i form af smykker/sko/tøj/plejeprodukter...

Havde jeg lidt flere penge ville de blive brugt på ansigtsbeh, frisør, rejser, flere store og gode middage med venner og familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

samantha1986

nutche skriver:

he he, jeg elsker boghandlere, går aldrig forbi en uden lige at smutte ind og kigge. køber mange bøger og læser gerne de gode flere gange

Elsker også gode bøger. men har lært af erfaring at jeg kun læser dem en gang.

Anmeld

1. juni 2011

twinny

baby shopping og shopping til mor og far.

går ud og spiser.....

ellers bare hygge med guffe, tv og kæresten...

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

samantha1986 skriver:

Du er jo så også så heldig at have en bette i maven :-)

Men i følge mig er det jo også en slags forkælelse at købe babyting selv om jeg endnu ikke gravid

Jah, det er superhyggeligt.

Ellers så laver jeg fodbad, ser en film og spiser is  Inden graviditeten, nu får jeg kvalme af det  Ellers skal jeg spise sun llly 

Anmeld

1. juni 2011

samantha1986

Så er jeg lige nødt til at spørge. Er det mærkeligt at hygge sig med at hygge sig med at købe babyting selv om man endnu ikke er gravid (vi har snakket om først at gå i gang til vinter).

Jeg føler jo ikke at jeg mangler noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.