hvor dyr en lejlighed har man råd til når man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Darling<3

Bondepigen skriver:

Uuups, havde ikke lige set at hun skrev noget om Kbh.... Bor ikke i Kjøwenhavn.. Heldigvis!

Arg, GOK, det er da MIG der er helt galt på den Haha..

Maggieh skriver Sjælland

Men du skrev KH, og det fik jeg hurtigt lavet om til ----- KH og i KBH Haha.. Min fejl..

Gid jeg kunne sige det samme, men bor her lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Minmio

Vi bor i en 3 vær som ligger i stor kbh. vores husleje er på 4000 inkl vand og varme og vi får 900 kr i boligstøtte med et barn.

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

tatii72 skriver:

Vi bor i en 3 vær som ligger i stor kbh. vores husleje er på 4000 inkl vand og varme og vi får 900 kr i boligstøtte med et barn.

I wonder.. hvordan har i dog ku finde en så billig lejlighed i kbh ? det absolut billigste jeg har fundet har været en 6-7000 ..

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

I wonder.. hvordan har i dog ku finde en så billig lejlighed i kbh ? det absolut billigste jeg har fundet har været en 6-7000 ..

KAB boligselskab. Men vi bor ikke helt inde i byen men i stor københavn. Maks 20 min med offentlig transport til Hovedbanen

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

tatii72 skriver:

KAB boligselskab. Men vi bor ikke helt inde i byen men i stor københavn. Maks 20 min med offentlig transport til Hovedbanen

og har i bil ?

jeg tænker nemlig at enten må man have bil eller også så må man bo liiiige ved siden af alt.

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

Maggieh skriver:

og har i bil ?

jeg tænker nemlig at enten må man have bil eller også så må man bo liiiige ved siden af alt.

Jeps det har vi

Men vi kører jo næsten aldrig helt ind til byen, for vuggestuen/børnehaven er bygningen ved siden af, dvs 50-80 meter fra vores opgang

Jeg arbejder i kommunen ved siden af så jeg har heller ikke langt til arbejdet.  5 min i bil så er jeg der

Butikker, svømmehal, park, legepladser osv er også lige ved siden af. Så vi er bestemt glade for at bo her.

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

tatii72 skriver:

Jeps det har vi

Men vi kører jo næsten aldrig helt ind til byen, for vuggestuen/børnehaven er bygningen ved siden af, dvs 50-80 meter fra vores opgang

Jeg arbejder i kommunen ved siden af så jeg har heller ikke langt til arbejdet.  5 min i bil så er jeg der

Butikker, svømmehal, park, legepladser osv er også lige ved siden af. Så vi er bestemt glade for at bo her.

jaa okey, så har i jo begge dele

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

Maggieh skriver:

jaa okey, så har i jo begge dele )

Ja Du skal tænke på at Kbh er jo rigtig stor

Så det kommer også an på hvor I skal studere henne, det er jo ikke  sikkert at I får behov for at bo i den indre by. Vi bor i Glostrup og har det hele her

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

tatii72 skriver:

Ja Du skal tænke på at Kbh er jo rigtig stor

Så det kommer også an på hvor I skal studere henne, det er jo ikke  sikkert at I får behov for at bo i den indre by. Vi bor i Glostrup og har det hele her

precis, det jo heller ikke det, jeg vil bare bo et sted, hvor jeg har alt i nærheden 

Anmeld

2. juni 2011

Minmio

Maggieh skriver:

precis, det jo heller ikke det, jeg vil bare bo et sted, hvor jeg har alt i nærheden 

Så kan du kigge på deres hjemmeside http://www.kab-bolig.dk/

De har noget der hedder flex liste hvor man kan få en lejlighed hurtigt hvis man opfylder nogle krav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.