madlog. hjælp.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Magsen

Så har jeg lige opretted mig på madlog.dk ) synes faktisk det er mega spændende hehe 

MEN, jeg kan ikke finde udaf hvordan man indstiller det sådan at man vil tabe '' 1 kg om ugen fx'' så er det så og så mange kalorier .. hos mig står der bare at jeg må få 7174 kj, og det synes jeg lyder som helt vildt meget?? 

help me, someone  ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Magsen

Maggieh skriver:

Så har jeg lige opretted mig på madlog.dk ) synes faktisk det er mega spændende hehe 

MEN, jeg kan ikke finde udaf hvordan man indstiller det sådan at man vil tabe '' 1 kg om ugen fx'' så er det så og så mange kalorier .. hos mig står der bare at jeg må få 7174 kj, og det synes jeg lyder som helt vildt meget?? 

help me, someone  ?? 

No one ??

Anmeld

1. juni 2011

smutti1975

kj og kcal er ikke det samme - sæt den til at vise kcal det er nemmere at regne ud

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

smutti1975 skriver:

kj og kcal er ikke det samme - sæt den til at vise kcal det er nemmere at regne ud

hvordan gør jeg det?? 

ved du ikke hvordan jeg indtaster hvor meget jeg vil tabe i ugen??

Anmeld

1. juni 2011

Troldepussen

Maggieh skriver:

hvordan gør jeg det?? 

ved du ikke hvordan jeg indtaster hvor meget jeg vil tabe i ugen??

oppe i højre side af skærmen står dit navn, klik på det og så ned på indstillinger

Anmeld

1. juni 2011

Troldepussen

Troldepussen skriver:

oppe i højre side af skærmen står dit navn, klik på det og så ned på indstillinger

Så kommer frem hvor du kan instille hvor meget du vil tabe om ugen, så kan du trykke på opsætning, og der kan du indstille om du vil se Kcal el KJ

Anmeld

1. juni 2011

Kay

håber du har fundet ud af hvordan man gør... vi er frktisk en gruppe her fra baby.dk der har lavet en gruppe der inde... du kan bare skirve til lunae det er hende der har oprettet den

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Troldepussen skriver:

Så kommer frem hvor du kan instille hvor meget du vil tabe om ugen, så kan du trykke på opsætning, og der kan du indstille om du vil se Kcal el KJ

1000 tak for hjælpen  !!!!!

Anmeld

1. juni 2011

Magsen

Kay skriver:

håber du har fundet ud af hvordan man gør... vi er frktisk en gruppe her fra baby.dk der har lavet en gruppe der inde... du kan bare skirve til lunae det er hende der har oprettet den

det har jeg 

er det rigtigt :p det vil jeg gøre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.