Ved du hvorfor det er, når din baby græder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ved du hvorfor det er, når din baby græder ? altså kan du høre forskel på de er sultne, skal skiftes, mangler nærvær m.m.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

755 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Michael healer

Hej

Er blevet lidt nysgerrig hvordan det forholder sig for os forældre i forhold til at kunne forstå babygråd og hvad det betyder, derfor denne afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

SussieThyssen

Michael healer skriver:

Hej

Er blevet lidt nysgerrig hvordan det forholder sig for os forældre i forhold til at kunne forstå babygråd og hvad det betyder, derfor denne afstemning

Ja..naturligvis vidste jeg det..men ok...jeg er også empat...så mine børn græd sjældent.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. juni 2011

Rosa

Jeg synes det kommer an på situationen. Jeg ved som regel når han græder fordi han er træt eller sulten, eller når der er noget synligt i vejen, men der er da også tidspunkter hvor jeg er i tvivl om hvad der er galt - f.eks når der er en tand på vej jeg ikke har opdaget, eller han pludselig får ondt i maven... 

Anmeld

1. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har en mistanke til at jeg ved det når det er...

mest fordi jeg var ikke i tvivl med mine niecer når de græd hvad de så mest søgte...

og når jeg hører børn i byen græde så får jeg en fornemmelse af om det bare er hysteri eller der rent faktisk er noget galt...

Anmeld

1. juni 2011

slettet_7530

Jeg kunne aflæse mine børn signaler ret hurtigt  vi taler kun dage

Anmeld

1. juni 2011

Clisolka

Vil give Rosa ret i at det kommer an på situationen  Her græder Isabella på 7 mrd. ikke meget - medmindre maden skulle have været klar for 5 min siden, eller hun er træt  Men ellers er jeg ret god til at tyde hendes signaler, når hun græder 

Anmeld

1. juni 2011

Chamomile

Jeg synes, at jeg kunne aflæse Celina ret hurtigt egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.