Er han syg, eller er en fase han skal igennem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

2721

Min søn på kanp 1 år har de sidste dag været helt umulig. Han går fra den ene yderlighed til den anden og får konstant, hvad jeg vil beskrive som hysterianfald, men i dag hvor det har været ekstra slemt har han også lidt små feber, plus han har dårlig ånde.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med ham. Intet vi laver behager ham mere end et par minutter også er han igen på grådens/hysteriens rand.
Samtidig virker han også meget træt. Men han har sovet det han plejer og jeg kan ikke få ham til at sove mere.
Natten er også noget møg lige nu, han vågner rigtig mange gange. Til at starte med regnede vi med det var fordi han havde fået for meget stimuli(han er hypersensetiv) men det plejer ikke at vare så længe, iforhold til det der var sket!

Det skal siges at han let får feber, så det er svært at bruge som retningslinje.

Er det "blot" frustartioner over at han kan mere og mere, men ikke "nok"?

Knus en dødtræt og frustret mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

Min søn på kanp 1 år har de sidste dag været helt umulig. Han går fra den ene yderlighed til den anden og får konstant, hvad jeg vil beskrive som hysterianfald, men i dag hvor det har været ekstra slemt har han også lidt små feber, plus han har dårlig ånde.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med ham. Intet vi laver behager ham mere end et par minutter også er han igen på grådens/hysteriens rand.
Samtidig virker han også meget træt. Men han har sovet det han plejer og jeg kan ikke få ham til at sove mere.
Natten er også noget møg lige nu, han vågner rigtig mange gange. Til at starte med regnede vi med det var fordi han havde fået for meget stimuli(han er hypersensetiv) men det plejer ikke at vare så længe, iforhold til det der var sket!

Det skal siges at han let får feber, så det er svært at bruge som retningslinje.

Er det "blot" frustartioner over at han kan mere og mere, men ikke "nok"?

Knus en dødtræt og frustret mor.

Hvis han har dårlig ånde, kunne det tyde på, at han har noget med halsen, så hvis jeg var dig, så vil jeg lige holde øje med temperaturen.
Små børn kan få halsbetændelse ligesom alle andre, og der florerer en infektion pt, der netop sætter sig i halsen og giver betændelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

Hvis han har dårlig ånde, kunne det tyde på, at han har noget med halsen, så hvis jeg var dig, så vil jeg lige holde øje med temperaturen.
Små børn kan få halsbetændelse ligesom alle andre, og der florerer en infektion pt, der netop sætter sig i halsen og giver betændelse.

Kærligst
Sussie

Har godt tænkt på det, sidste gang han havde denne dårlige ånde, fandt de bare ikke noget

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

hmm... har ikke rigtig andre bud end at det kan være et af de der føromtalte "tigerspring"...?

Anmeld

1. juni 2011

2721

STN skriver:

hmm... har ikke rigtig andre bud end at det kan være et af de der føromtalte "tigerspring"...?

Hmm, det kan godt ske. Men ærlig tat har det ikke rigtig været noget jeg har læst om, da jeg syntes det lyder lidt.. Ja ved ikke........

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Puslingen skriver:

Hmm, det kan godt ske. Men ærlig tat har det ikke rigtig været noget jeg har læst om, da jeg syntes det lyder lidt.. Ja ved ikke........

Heller ikke mig... har bare hørt det omtalt en del gange

Måske er det bare en fase, måske er han ved at blive syg/er syg...? Svært at vurdere her bag skærmen

Jeg ville tage ham til lægen, hvis det var mig....

Anmeld

1. juni 2011

2721

STN skriver:

Heller ikke mig... har bare hørt det omtalt en del gange

Måske er det bare en fase, måske er han ved at blive syg/er syg...? Svært at vurdere her bag skærmen

Jeg ville tage ham til lægen, hvis det var mig....

Det ender nok også med at jeg ringer til lægen, hvis det ikke bliver bedre. Syntes bare det er lidt svært, når der ikke er noget rigtig konkret at sige.:/

har prøvet at få fat i min sp, de sidste 2 dage, men hun tager den ikke, ej heller ringer hun retur

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Puslingen skriver:

Det ender nok også med at jeg ringer til lægen, hvis det ikke bliver bedre. Syntes bare det er lidt svært, når der ikke er noget rigtig konkret at sige.:/

har prøvet at få fat i min sp, de sidste 2 dage, men hun tager den ikke, ej heller ringer hun retur

Ja, men så er du da på den sikre side, hvis han kan udelukke at der er noget galt med ham  Måske en ny tand på vej..? Eller?

Synd du ikke kan få fat på din SP... hun ku da godt lige ringe tilbage....

Anmeld

1. juni 2011

2721

STN skriver:

Ja, men så er du da på den sikre side, hvis han kan udelukke at der er noget galt med ham  Måske en ny tand på vej..? Eller?

Synd du ikke kan få fat på din SP... hun ku da godt lige ringe tilbage....

Han har 4 tænder på vej, men har prøvet med doledent og det har ingen virkning

Anmeld

1. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Han sidder meget med tungen ude af munden, det gjorde han også sidste gang han var ramt af dårlig ånde.. Men hans hals blev pdet kort efter og ingen betændelse. Han har også hostet et par gange. Kan det så alligevel tyde på halsbetændelse denne gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.